پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت: راکیتیچ نزدیک تر از همیشه به خروج از بارسلونا

کد خبر : 94725  |  زمان ارسال : یکشنبه 21 مهر 1398
احتمال خروج راکیتیچ در زمستان وجود دارد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش اسپورت راکیتیچ به درهای خروج از باشگاه وجود دارد.

 

روزهای راکیتیچ به عنوان بازیکن بارسلونا نزدیک به پایان است. او پس از 6 فصل از باشگاه جدا خواهد شد، خروج او دلایل ورزشی دارد ولی میتواند برای باشگاه سود اقتصادی هم داشته باشد.

 

ایوان راکیتیچ در جولای 2014 با مبلغ 3+18 از سویا به بارسلونا پیوست و در این مدت بازی های زیادی برای بارسلونا انجام داده است. وی در زمان انریکه در %88 بازی ها و در زمان والورده در %92 بازی ها، بازی کرده بود.

 

اگرچه به نظر میرسد که فصل ششم وی در بارسلونا متفاوت است. او %21 دقایق بازی برای بارسلونا بازی کرده است و شواهد نشان میدهد که راکیتیچ دیگر بازیکنی کلیدی برای بارسلونا نیست.

 

راکیتیچ تاکنون در هیچکدام از بازی ها به عنوان بازیکن ثابت به میدان نرفته است. درحال حاضر بارسلونا تصمیم دارد که در پنجره بعدی راکیتیچ را به فروش برساند. اگر بارسلونا منتظر بماند تا وی را در تابستان بعدی به فروش برساند ممکن است از ارزش این بازیکن کم شود.

 

بسیاری از باشگاه ها ازجمله اینترمیلان به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و به این منظور با بارسلونا تماس هایی برقرار کرده اند. راکیتیچ درماه مارس 32 ساله خواهد شد و به دنبال یک ماجراجویی جدید خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.