پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس والورده : پیروزی مهمی کسب کردیم . امیدوارم در این فصل الکلاسیکو انجام شود

کد خبر : 94862  |  زمان ارسال : شنبه 27 مهر 1398
والورده برخلاف باشگاه با تغییر زمان الکلاسیکو موافق است اما امیدوار است که این بازی هرچه زودتر انجام شود

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده عملکرد تیمش مقابل ایبار در ایپوروآ را ستود . سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش پس از فیفا دی راضی بود و حالا تمرکز او روی بازی با اسلاویا پراگ در چمپیونزلیگ است .

 

او گفت :

کاپاروس گفته که بازی در نیوکمپ مانند مراجعه به دندان پزشک است . ایپوروآ مانند تست پنبه است . آنها اینجا فشار زیادی ایجاد میکنند . باید بسیار مراقب بود و دفاع باید کاملا آماده باشد . اینجا تیم ها حسابی اذیت میشوند و برای ما هم همینطور بود . اما ما یک بازی عالی انجام دادیم و این بازی البته خیلی مهم بود زیرا ما در خارج از خانه ها خوب نبودیم و از طرفی در جدول هم عقب افتاده بودیم .

 

اومتیتی :

او مدت زیادی بازی نکرده است اما این برای او بازی ویژه ای بود . من خیلی درباره بازی دادن به او فکر کردم زیرا تودیبو در بازی قبلی خوب بود اما با در نظر گرفتن تیم رقیب و ورزشگاه و نحوه بازی ایبار میدانستم اومتیتی چقدر میتواند مفید باشد . او خوب بود .

 

دی یونگ :

او فصل را عالی آغاز کرده است . قدرت او چه در حملات و چه در دفاع دیده شده و او چیزهای زیادی در اختیار تیم قرار میدهد .

 

مثلث ام اس جی

این موضوعی مرتبط با زمان و بازی است . در نهایت بازیکنان بزرگ همیشه یکدیگر را پیدا میکنند و آنها حدس میزنند که قرار است پاس ها به کجا داده شود . آنها خیلی خوب با هم کار کردند و نتیجه اش را هم دیدیم .

 

تغییر تاریخ الکلاسیکو :

من از طرف خودم صحبت میکنم نه بقیه . برای من انجام درست کارها لازم است و فکر میکنم با توجه به اتفاقاتی که افتاده بهتر است بازی جابه جا شود . به تاریخ مسابقه اهمیتی نمیدهم و فقط میخواهم بازی کنیم . بنابراین چه آخر هفته بازی کنیم و چه 2 ماه دیگر چیزی را تغییر نمیدهد . امیدوارم قبل از نیم فصل بازی انجام شود یا حداقل قبل از پایان فصل ( کنایه زد ) . این بستگی به تصمیم افراد خاصی دارد بنابراین چیزی برای گفتن ندارم . ما باید از آنچه تصمیم گیری میشود پیروی کنیم و اینکار را خواهیم کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.