پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ابراهیموویچ: مسی استعدادی بی همتا دارد

کد خبر : 94897  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مهر 1398
مصاحب کامل ابراهیموویچ

اختصاصی بارسانیوز- ابراهیموویچ در مصاحبه با گاتزتادلا اسپورت درباره مسائل مختلفی از جمله گواردیولا، بارسلونا و... صحبت کرد.

 

زلاتان ابراهیموویچ درباره پپ گواردیولا گفت:

ما هرگز با یکدیگر مواجه نشدیم و این فقط به خاطر او بود. او یک سرمربی فوق العاده است ولی از نظر انسانی... اما از سوی دیگر فکر میکنم که مورینیو تاثیر فوق العاده ای روی حرفه من گذاشت. او هنوز آقای خاص است. من امیدوارم که او به زودی به عرصه سرمربی گری و برگردد و من از این بابت مطمعن هستم.

 

زلاتان درباره آث میلان گفت:

سال های بازی در میلان واقعا برای من خاص بود. من نیاز به یک تجربه جدید داشتم، میلان باعث شد تا بار دیگر از فوتبال بازی کردن لذت ببرم چیزی که در بارسلونا آن را از دست داده بودم.

 

زلاتان ادامه داد:

تنها اشتباه من این بود که میخواستم سبک بازی خودم را به خاطر بارسلونا عوض کنم، باور کنید این تنها چیزی است که در دوران حرفه ای خودم از آن پشیمان هستم که میخواستم مانند آنان بشوم.

 

زلاتان درباره مقایسه بین رونالدو و مسی گفت:

من به رونالدو احترام میگذارم. او تلاش زیادی میکند. او همه جا بازی کرده ولی بازی کردن در ایتالیا فرق میکند. این برای من تعجب آور نیست که او در اینجا گل های کمتری به ثمر میرساند. درباره مسی باید بگویم که او استعدادی بی همتا دارد، برای من او هیچگاه تیم خودش را تغییر نمیدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.