پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: لاماسیا 40 ساله شد

کد خبر : 94908  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مهر 1398
لاماسیا 40 ساله شد

اختصاصی بارسانیوز- لاماسیا 40 ساله شده است.

 

ساختمان لاماسیا قدمتی طولانی دارد و در سال 1702 ساخته شده است. در سال 1979 به پیشنهاد یوهان کرویف فقید این ساختمان فعالیت خود را به عنوان پرورش بازیکنان بااستعداد خارج از شهر بارسلون آغاز کرد.

 

امروز باید اجتماعی کوچک در کمپ خوان گمپر انجام میشد و تولد لاماسیا جشن گرفته میشد ولی به علت شرایط سیاسی اخیر کاتالونیا این مهم به تاخیر افتاده است. همچنین یک اپ ( برنامه) و یک وبسایت درباره لاماسیا ساخته خواهد شد.

 

اینیستا هم چندخط درباره تولد لاماسیا برا موندو نوشته که آن را با یکدیگر میخوانیم:

هر بار که 17 سپتامبر میشود مو به تن من سیخ میشود. در سال 1996 این رویا آغاز شد و هرگز تصور نمیکردم که به این صورت جدی ادامه یابد. من از یک شهر دیگر با پدر و مادرم و پدر بزرگم از طریق ماشین به این مکان آمدیم. هرگز آن سکوت داخل ماشین را فراموش نمیکنم، من با خواهرم خداحافظی کردم و به آنجا رفتم. آن زمان مثل امروز تلفن همراهی نبود ولی برخی بازیکنان باتربه مثل والدز،پپ رینا و پویول به من اجازه میدادند که تماس بگیرم و هرتماسی برای من خاطره انگیز بود. من هر روز صبح نیوکمپ را از پنجره اتاقم تماشا میکردم. اما من هرگز بدون برخی از کارکانان لاماسیا نظیر مدیر لاماسیا، گاردهای امنیتی و برخی مدیران فنی نمیتوانستم آن شب ها را تحمل کنم، آنها به مانند یک خانواده به من خوش آمد گفتند. بدون آنها و بدون صحبت آنها این پسر به چیزی نمیرسید. تولد 40 سالگی لاماسیا است و من خوشبختانه میتوانم ببینم که چگون این جوانان بارسلونا را بزرگتر میکنند. تبریک !

 

 

از دیگر بازیکنانی بزرگی که در لاماسیا رشد کردند میتوان به سرجی بارخوان، گواردیولا، گیلرمو آمور، پویول،ژاوی، والدز، اینیستا، مسی، بوسکتس، پدرو، تیاگو آلکانترا، فابرگاس و روبرتو اشاره کرد.

 

لیونل مسی یک مثال بسیار خوب برای لاماسیا محسوب میشود. این بازیکن موفق شده شش کفش طلا، 5 توپ طلا و بسیار جام های انفرادی و تیمی با بارسلونا کسب کند. آنسوفاتی از آخرین استعدادهای لاماسیا محسوب میشود و نشان میدهد که لاماسیا هنوز قادر به تولید بازیکنان بزرگ هست.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.