پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : 3 اسم داغ برای بازار زمستانی

کد خبر : 94956  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 مهر 1398
احتمال فروش راکیتیچ و آلنیا بالا است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در ژانویه خروجی دارد.

 

طبق گزارش اسپورت ، باشگاه در بازار زمستانی ژانویه باید در خط هافبک خود اقدام هایی را انجام دهد. کارلس آلنیا ، ایوان راکیتیچ و ریکی پویچ سه بازیکنی هستند که به نظر میرسد یک زمستان داغ در پیش دارند. سرمربی تیم همواره تلاش میکند که دقایق بازی بازیکنان را کنترل کند.

 

بوسکتس ، دی یانگ و آرتور ملو سه انتخاب اول کادر فنی هستند. آرتورو ویدال و سرجی روبرتو نیز گزینه های بعد والورده محسوب میشوند. راکیتیچ 197 دقیقه و آلنیا 45 دقیقه بازی کرده و نقش های آن ها به طور کامل در تیم کاهش پیدا کرده است. ریکی پویچ استعداد جوان لاماسیا نیز همچنان در تیم بی باقی مانده و او را برای تیم اول معرفی نکرده اند.

 

بارسلونا با مشورت با نمایندگان این سه بازیکن میخواهد بهترین تصمیم را برای آینده آن ها بگیرد. راکیتیچ بازیکنی بود که همیشه خواهان ادامه فعالیتش در این باشگاه بوده اما با توجه به شرایط فعلی شاید خروج برای او بهترین راه باشد. راکیتیچ از انگلیس و ایتالیا پیشنهاد هایی دارد.

 

آلنیا نیز از تاتنهام و رئال بتیس پیشنهاد هایی دارد و هدفش کسب دقایق بیشتر برای بازی بوده چیزی که در بارسلونا ممکن نیست. به نظر میرسد که او ترجیح میدهد در اسپانیا ادامه دهد. آینده ریکی پویچ نیز تا حدودی به این دو بازیکن بستگی دارد همه احساس میکنند که او برای پیشرفت نیاز به دقایق بازی بیشتری دارد هر چند که در بارسلونا دشوار است. اگر در زمستان راکیتیچ و النیا باشگاه را ترک کنند ممکن است او راهی تیم اول شود و احتمال خروج قرضی نیز وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.