پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا کومان مناسب مربیگری بارسلونا است ؟ 5 دلیل

کد خبر : 95074  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 آبان 1398
نظر شما چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش هایی وجود دارد که مدعی هستند رونالد کومان اسطوره بارسلونا میتواند در تابستان آینده هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد . در قرارداد کومان با تیم ملی هلند بند خاصی وجود دارد که به این سرمربی اجازه میدهد تیم ملی هلند را پس از یورو 2020 به مقصد بارسلونا ترک کند .

 

دلایل محبوبیت کومان برای هدایت بارسلونا چیست ؟

1 - مرد هلندی بازیکن سابق بارسلونا است که این یکی از موارد مهم برای هیئت مدیره باشگاه میباشد : زیرا آنها میخواهند مربی را بشناسند و مربی نیز باشگاه را بشناسد .

 

2 - کومان همچنین اسطوره بارسلونا محسوب میشود که این تیم را در رسیدن به اولین قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 1992 رهبری کرد : هیچ فرد بهتری نیست که بتواند پس از ناکامی 4 ساله در چمپیونزلیگ دوباره شکوه را به تیم بازگرداند .

 

3 - رونالد در تیم ملی هلند در حال اجرای توتال فوتبال است . بنابراین کار برای او در بارسلونا چندان سخت نیست و او شرایط را میداند .

 

4 - کومان در 56 سالگی مربی باتجربه ای محسوب میشود زیرا او قبل از این هدایت اورتون , ساورتهمپتون و فاینورد را در کارنامه دارد .

 

5 - این مربی هلندی با فرنکی دی یونگ همکاری موفقیت آمیزی دارد و میداند چگونه به درستی از این هافبک جوان بازی بگیرد و او میتواند از حداکثر پتانسیل جوان 21 ساله استفاده کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.