پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی : من یک گلزن معمولی نیستم . بازی خوانی ام بهتر شده است

کد خبر : 95093  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 آبان 1398
بخش های دیگر مصاحبه را از قسمت مطالب مرتبط این خبر بخوانید

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا بخش هایی از مصاحبه مسی با TyC Sports را منتشر کرد . لئو در این مصاحبه درباره رشد ابعاد مختلف فوتبال خود صحبت کرد و اینکه میداند چه زمانی باید کجا باشد تا حضورش موثرتر شود .

 

ستاره آرژانتینی که به تازگی کفش طلای ششم خود را دریافت کرده و همچنین با وجود اینکه بهترین گلزن تاریخ باشگاه است میگوید مثل یک " محاسبه کننده گل " نیست اما اطمینان داد که ابعاد خاصی از بازی او بهتر شده است :

من یاد گرفته ام که بهتر بازی را بخوانم و در آن لحظه , کجا میتوانم موثر باشم و سرنوشت بازی را بسازم و این با گذشت زمان بهتر شده است .

 

من یک گلزن معمولی نیستم . دوست دارم به عمق بروم و توپ را بگیرم و موقعیت ایجاد کنم . همچنین دوست دارم گل بزنم اما برای گل زندگی نمیکنم . اگر زمان زیادی بدون توپ باشم از بازی فاصله میگیرم , من دوست دارم همیشه درگیر بازی باشم .

 

رابطه با کان و آکوئرو

من از 17 سالگی کان را میشناسم و رابطه خاصی داریم . اگرچه از هم دور هستیم اما دوستی ما بسیار قوی است . من 5 سال گذشته با سوارز آشنا شدم و با او تمام روزها بوده ام .  این باعث شده تا رابطه بسیار محکمی داشته باشیم .

 

بهترین لحظات با آرژانتین ؟

جام جهانی 2014 یکی از بهترین لحظات در تیم ملی بود . ما گروه عالی داشتیم و آلخاندرو سابه‌یا مربی بود و هر روز لذت میبردیم . به فینال جام جهانی راه یافتیم که اتفاق کوچکی نیست . و درست است که پایان ( خوبی نداشت ) اما از آن لذت بردیم . همه چیز فوتبال در مورد برنده شدن نیست . واضح است که پیروزی خیلی مهم است اما شیوه بازی هم مهم است . من برای اینکه قهرمان جهان شوم همه چیز را را نمیدهم . من در فینال کوپا آمریکا و فینال جام جهانی بازی کرده ام . به قهرمانی خیلی نزدیک بودیم . اما من به خاطر تمام چیزهایی که کسب کرده ام نمیتوانم شکایتی کنم .

 

 

یک فرصت جدید با تیم ملی

فکر میکنم تابستان امسال در کوپا آمریکا ما رشد زیادی کردیم و در بازی های دوستانه اخیر نیز بازیکنان جوانی حضور داشتند . بنابراین تیم تقویت شده و ما باید از این واقعیت در کوپا آمریکا بعدی نهایت استفاده را ببریم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.