پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا میخواهد قرارداد تراشتگن و سمدو را تمدید کند

کد خبر : 95112  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آبان 1398
در باشگاه بدنبال تمدید با 2 ستاره آلمانی و پرتغالی هستند

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که باشگاه بارسلونا در تلاش برای تمدید با مارک آندره تراشتگن و نلسون سمدو است .

 

قرارداد این 2 بازیکن در سال 2022 به اتمام میرسد . مدیران ورزشی بارسلونا بر تمدید قرارداد همکاری با تراشتگن و سمدو هم نظر هستند . بنابراین باشگاه قصد دارد با این 2 بازیکن برای تمدید تماس بگیرد اما انتظار نمیرود تا قبل از جولای قرارداد جدیدی امضا شود .

 

باشگاه در بودجه فصل آینده مبلغ مورد نیاز برای تمدید با مارک و سمدو را در نظر خواهد گرفت . اکنون اولویت باشگاه تمدید با لئو مسی است .

 

 

گفتنی است تراشتگن در سال 2014 توسط آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی وقت خریداری شد . زوبی زارتا هنگام خرید تراشتگن گفته بود که بارسلونا تا مدت ها خیالش از بابت دروازه راحت است و باید گفت او هیچگاه دراینباره اشتباه نکرد . آخرین قرارداد تراشتگن با بارسلونا در سال 2017 تمدید شد و بند خروج او 180 میلیون یورو است .

 


آیا میدانید : تراشتگن در ابتدا مهاجم بود اما به دلیل ضعف در گلزنی در یک بازی جایگزین دروازه بان مصدوم تیمش شد و آنقدر خوب بود که از آن زمان تا امروز در این پست بازی میکند ؟ همچنین شاید جالب باشد بدانید که تراشتگن میتواند به زبان آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی صحبت کند !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.