پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درگیری خاویر تباس با مدیر بارسلونا در مجمع

کد خبر : 95147  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 آبان 1398
احزاب کاتالان از برگزاری تظاهرات در روز الکلاسیکو خبر داده اند . حساسیت ها نسبت به الکلاسیکو بیشتر شده و تصمیم لالیگا برای به تعویق انداختن بازی الکلاسیکو بدون بررسی جوانب حالا مشکلات را افزایش داده است

اختصاصی بارسا نیوز - تاریخ الکلاسیکو در هفته های گذشته تمام نگاه ها را به خودش جلب کرده است . کمیته برگزاری مسابقات این دیدار مهم را به تعویق انداخت و بازی که قرار بود در تاریخ 26 اکتبر یعنی 3 روز قبل انجام شود طبق تاریخ جدید به 18 دسامبر موکول شده است .

 

تصمیم درباره تاریخ جدید الکلاسیکو باعث درگیری بین لیگ و باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید شد . این 3 طرف روز دوشنبه در مجمع با هم به گفتگو نشستند . گفتگویی که البته بسیار پرتنش شد و خاویر تباس با اسکار گرائو مدیر باشگاه بارسلونا به صورت لفظی درگیر شد .

 

اسکار گرائو از این ناراحت بود که فدراسیون نخواست صحبت های بارسلونا را درباره الکلاسیکو گوش کند و آنها تصمیم خودشان را گرفتند .

 

در همین حال اما خاویر تباس از نگاهی از بالا داشت و از بارسلونا و رئال مادرید انتقاد کرد و بر مواضع قبلی خودش تاکید کرد .

 

اسکار گرائو به تباس هشدار داد که ممکن است شرایط کاتالونیا در 18 دسامبر حتی بدتر از 26 اکتبر شود زیرا به تعویق انداختن الکلاسیکو باعث شده تا این بازی تبدیل به مساله مهمی برای معترضان کاتالانی شود و نگاه های بیشتری به الکلاسیکو جلب شده است . حتی گروه هایی از معترضان نیز اعلام کردند در روز الکلاسیکو میخواهند تظاهرات برگزار کنند .

 

اختلاف نظر مدیر بارسلونا با تباس فقط این مساله نبود . حتی رئال مادرید نیز از تباس ناراحت بود زیرا رئیس لالیگا معتقد است که دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هیچ حقی برای اعلام نظر درباره تاریخ مسابقه نداشتند و او نگاهی از بالا داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.