پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدیو فوتبال زنان : بارسلونا 5-0 لوانته ; یک نمایش خوب دیگر ( + اطلاعات بازی )

کد خبر : 95320  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 آبان 1398
دانلود ویدئو

اختصاصی بارسا نیوز - 6 پیروزی در 6 بازی در استادیوم یوهان کرایف برای تیم زنان بارسلونا ( در تمام رقابت ها ) . البته آنها در خارج از خانه هم نتایج شگفت انگیزی گرفته اند .

 

تیم زنان بارسلونا این هفته در یوهان کرایف به پیروزی 5-0 مقابل لوانته رسید . نتیجه به خودی خود شگفت انگیز است اما اگر توپ هایی که تیرک خورد هم گل میشد آمار خارق العاده تر میشد .

 

در این بازی همچنین از جما گیل که از 2012 تا 2019 بازیکن بارسلونا بود اما در این فصل به لوانته پیوسته بود تجلیل به عمل آمد .

 

نکته دیگر اینکه لوانته در لیگ فصل شگفت انگیزی را تجربه میکند و آنها تنها 4 گل دریافت کرده بودند اما این هفته آنها 5 گل از بارسلونا خوردند که بیشتر از کل گل های خورده فصل آنها بود .

 


 مقایسه با تیم مردان 

تیم اصلی بارسلونا تحت هدایت والورده از نظر امتیازی با تیم زنان برابر است . هر دو تیم 22 امتیازی هستند با این تفاوت که زنان بارسلونا در 8 بازی موفق به کسب 22 امتیاز شده اند اما تیم مردان در 11 بازی . همچنین تیم مردان این هفته برابر لوانته با نتیجه 3-1 شکست خورد . هر دو تیم نیز در جدول لیگ صدرنشین هستند .

 


 ترکیب بارسلونا 

پوناس , ماپی لئون , جنی هرموسو , مارتا , ماریونا (تعویض با کاندلا در دقیقه 88 ) , الکسیا ( تعویض با کِیرا امراوی در دقیقه 75 ) , پاتری , لیلا ( تعویض با فالکون در دقیقه 70 ) , گراهام , پریرا , اوشوآلا ( تعویق با آیتانا در دقیقه 63 )

 


 گل ها 

گراهام ( دقیقه 40 ) , الکسیا ( دقیقه 45 ) , جنی ( دقیقه 88 ) , جنی ( دقیقه 89 ) , کِیرا امراوی ( دقیقه 90 )


استادیوم : یوهان کرایف - 2 هزار 89 تماشاگر

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.