پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کولار : تراشتگن به من بابت عملکردم تبریک گفت . رفتار بقیه بازیکنان بارسلونا زشت بود

کد خبر : 95405  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 آبان 1398
کولار بهترین بازیکن بازی با بارسلونا از نظر امتیازی بود . او بارها دروازه تیمش را نجات داد

اختصاصی بارسا نیوز - کولار دروازه بان اسلاویا پراگ با یکی از رسانه های کشور چک مصاحبه ای انجام داده است . او اعتراف کرد که تراشتگن برای تبریک گفتن بابت عملکردش در انتظار بود . با این حال کولار از سایر بازیکنان بارسلونا انتقاد کرد .

 

تراشتگن ؟

برای من باورنکردنی بود . تراشتگن من را متوقف کرد . او در تونل منتهی به رختکن منتظر من بود و گفت که مدت هاست عملکردی مثل من ندیده بود . چنین صحبتی از طرف یک دروازه بان یکی از بزرگترین پاداش ها به من است .

 

رفتار سایر بازیکنان بارسلونا چطور بود ؟

سایر بازیکنان حتی مسی زمین را بدون دست دادن به من ترک کردند . همه منتظر ملاقات با بازیکنان بارسلونا بودیم و میخواستیم پیراهن هایمان را تبادل کنیم اما با این حال آنها رفتار خوبی نداشتند و متاسفم .

 

بازی چطور بود ؟

میتوانم بگویم که بازی مرگ و زندگی بود . خیلی کم پیش می آید که یک تیم به نیوکمپ برود و بتواند 1 امتیاز را در خانه آنها سیو کند . خوشحالم که موفق شدم به هم تیمی هایم کمک کنم اما این فقط من نبودم که باعث این نتیجه عالی شدم . اگر به خاطر عملکرد خوب تک تک بازیکنان ما نبود احتمالا اینجا امتیازی نمیگرفتیم . نتیجه بزرگی مقابل بارسلونا کسب کردیم و گلی هم دریافت نکردیم . البته ناراحتیم که نتوانستیم چندان شوتی به سمت دروازه آنها بزنیم .

 

بازی در نیوکمپ ؟

بازی در اینجا آرزوی هر پسری است و ما به چنین موفقیتی رسیدیم . بازی در چنین استادیومی یکی از زیباترین اتفاقات زندگی فوتبالی من است .

 

وضعیت مسی ؟

خوش شانس بودم که توانستم موقعیت های او را دفع کنم . کار سختی است زیرا در لیگ چک شما  مقابل چنین بازیکنانی بازی نمیکنید . خیلی خوش شانس بودم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.