پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنان بارسلونا حامی والورده هستند

کد خبر : 95484  |  زمان ارسال : شنبه 18 آبان 1398
آنها میخواهند او ادامه دهد

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا نوشت : ارنستو والورده مانند مربیان دیگری روی طناب قدم میزند . درباره آینده او تردیدهای فراوانی وجود دارد و انتقادات از او بسیار شدید است . به نظر میرسد پایان فصل گذشته هنوز فراموش نشده است که در آن شاهد تصویر بدی از تیم بارسلونا بودیم و باعث شد تا انتقادات از ارنستو افزایش چشمگیری پیدا کند .

 

با این حال مسی و بقیه بازیکنان در پایان فصل گذشته به او قول داده اند تا در کنار این سرمربی بمانند و آنها با وجود نتایج بد اخیر به او اعتماد دارند .

 

والورده همراهی ستاره های تیمش از جمله مسی را دارد . این ستاره آرژانتینی کسی بود که پس از شکست مقابل والنسیا در فینال کوپا دل ری پشت سرمربی ماند .

 

سوارز , بوسکتس و جرارد پیکه نیز از والورده حمایت میکنند . هرچند بازی های بعدی بارسلونا از جمله مقابل رئال مادرید در 18 دسامبر برای آینده والورده بسیار مهم است .

 

اکنون اما باشگاه بارسلونا حرکتی در بازار ( برای جانشین ارنستو ) انجام نداده اما بلوگرانا رونالد کومان را به عنوان گزینه محبوب در صورت عدم موفقیت والورده در نظر دارد .

 

در همین حال همانطور که ال چرینگیتو گزارش کرده مارچلو گالاردو سرمربی ریورپلاته نیز نامزد مربیگری در بارسلونا است اما بارسلونا صبر میکند تا فینال کوپا لیبرتادورس به پایان برسد و سپس در صورت تمایل برای این سرمربی اقدام خواهند کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.