سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشخص شد : مسی چه مقدار در ضربات آزاد بهتر شده است ؟

کد خبر : 95524  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 آبان 1398
نکات جالب آماری

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی در فصل جدید در 7 بازی لالیگایی برای بارسلونا به میدان رفته و 8 گل به ثمر رسانده است که مشابه فصل گذشته است یعنی تعداد گل های مسی از تعداد بازی او بیشتر شده است ( فصل قبل 36 گل در 34 بازی ) .

 

جالب است بدانید که مسی اولین هتریک کننده لالیگا در فصل جدید بوده است . در 124 بازی برگزار شده لالیگا در فصل 2019/20 مسی اولین هتریک را ثبت کرد .

 

 

اما یک آمار جالب توجه وجود دارد و آن بهبود کیفیت ضربات آزاد مسی است . البته هواداران مدت زیادی است که متوجه آن شده اند و آمار گلزنی از ضربات آزاد لئو نیز آن را نشان میدهد . با این حال بر اساس یک آمار تازه درصد بهبود کیفیت ضربات آزاد مسی مشخص شده است .

 

 درصد موفقیت مسی در ضربات آزاد 2 برابر شده است . در آماری که مربوط به عملکرد مسی در لالیگا است این بازیکن تا فصل 2014/15 در 174 تلاش خود 12 گل زده بود اما از آن زمان تاکنون از 174 تلاش موفق به زدن 22 گل شده است که این نشان میدهد درصد موفقیت مسی در چنین ضرباتی از 6.9 به 12.6 درصد افزایش یافته است .

 

همچنین مسی در 5 فصل اخیر در مجموع 29 گل ضربه آزاد شده که بیشتر از تیم های یوونتوس ( 27 گل ضربه آزاد ) , رئال مادرید ( 23 ) و آ.اس رم ( 21 ) است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.