پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماجرای نجات دی یونگ توسط والورده از هرج و مرج معترضان در فرودگاه ( + فیلم )

کد خبر : 95584  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 آبان 1398
والورده در نقش یک ابرقهرمان فیلم های هالیوودی !

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارش تازه ای راکیتیچ تنها قربانی اعتراضات کاتالونیا نبود . در واقع ارنستو والورده و فرنکی دی یونگ نیز دو مرد دیگر باشگاه بارسلونا بودند که در میان اعتراضات مردم کاتالونیا در فرودگاه ال پرات شهر بارسلونا گرفتار شدند .

 

این ماجرا مربوط به 14 اکتبر است که فرودگاه ال پرات برای ساعاتی تحت تصرف معترضان درآمده بود و هزاران مسافر داخلی و خارجی از جمله چهره های مشهوری گرفتار این هرج و مرج شدند .

 

 

طبق گزارش کاروسل دپورتیوو , ارنستو والورده در وسط این حادثه بود . سرمربی بارسلونا به همراه همسرش در فرودگاه حضور داشت و میخواست برای جلسه تمرین به سیوداد اسپورتیووا برود . یکی از کارمندان امنیتی باشگاه به والورده برای خروج کمک کرد به این صورت که او سوار بر یک موتور که پشت سر آمبولانس حرکت میکرد آنجا را ترک نمود .

 

والورده برای جلسه تمرین کمی دیر رسید اما پس از پایان تمرین برای یافتن همسرش بازگشت و همچنین فرصت داشت تا به بازیکن دیگری از بارسلونا یعنی دی یونگ برای خروج کمک کند .

 

دی یونگ در میان اعتراضات در فرودگاه گرفتار شد و اگرچه به جلسه تمرین نرسید اما ارنستو والورده این هافبک جوان را از فرودگاه خارج کرد .

 

 

ایوان راکیتیچ قربانی دیگر ماجرا بود . او البته به شکل دیگری فرودگاه را ترک کرد و ساعت ها در ترافیک و جاده سرگردان بود . طبق گزارش ایوان در امتداد جاده ای که به فرودگاه منتهی میشد قدم میزد و در نهایت مسیرهای خروج را پیدا کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.