پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیلد : احتمال بازگشت گواردیولا به بایرن مونیخ وجود دارد

کد خبر : 95650  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 آبان 1398
اسپورت به نقل از بیلد گزارش داد

اختصاصی بارسا نیوز - مطبوعات آلمان مدعی هستند که پپ گواردیولا دیگر در منچسترسیتی خوشحال نیست و این میتواند باعث بازگشت او به آلمان شود .

 

بایرن مونیخ میخواهد در فصل آینده سکان هدایت این تیم را به دست مربی دهد که توانایی بازسازی تیم را داشته باشد و به نظر میرسد آنها یک نامزد آشنا برای اینکار دارند .

 

بیلد مدعی شده که پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی میتواند به تیمی بازگردد که از سال 2013 تا 2016 در آنجا بود .

 

 

این منبع مدعی است که بایرن 3 مربی را برای هدایت این تیم در فصل 2020/21 در نظر دارد و آنها توماس توخل ( مربی فعلی پاری سن ژرمن ) , اریک تن هاگ ( مربی فعلی آژاکس ) و پپ گواردیولا هستند .

 

با این حال تمام این 3 مربی با باشگاه های فعلی خود قرارداد معتبر دارند و بنابراین جذب آنها ساده نخواهد بود . برنامه بایرن این است که پس از استعفای کواچ فعلا با خانسی فلیک مربی موقت ادامه دهند .

 

بیلد برای جدایی احتمالی پپ از منچستر سیتی دلایلی آورده است . او معتقد است که گواردیولا در منچستر خوشحال نیست زیرا خانواده اش هم راحت نیستند و فشار زیادی در این فصل به خاطر لیورپول و لیگ قهرمانان متحمل میشود . دومین دلیل بیلد این است که گواردیولا همواره با سران باشگاه آلمانی در ارتباط است .

 

لازم به یادآوری است زمانی که گواردیولا در سال 2016 از هدایت بایرن استعفا کرد گفت که نمیخواهد ارتباط و اتحاد خودش را با این باشگاه قطع کند . او گفت " من به اینجا بازمیگردم , شاید به عنوان مربی " . حالا باید دید آیا او به قولی که داده عمل میکند یا خیر .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.