پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلوپ : مسی بهترین بازیکن جهان است . او ثابت کرد که غیرممکنی وجود ندارد !

کد خبر : 95746  |  زمان ارسال : شنبه 2 آذر 1398
تمجید کلوپ از مسی

اختصاصی بارسا نیوز - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول میگوید احتمالا لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر جهان است . او معتقد است که مسی ثابت کرد هیچ غیرممکنی در فوتبال وجود ندارد .

 

زمانی که کلوپ قصد داشت درباره قدرت اراده و ذهنیت لیورپول توضیح دهد از لیونل مسی به عنوان یک مثال شگفت انگیز نام بُرد .

 

او گفت :

در زندگی خیلی زود یاد میگیرید که مبارزه کنید . شما همان چیزی را میخواهید که خیلی های دیگر هم می خواهند و این شدنی نیست . باید سرسخت بود و گفت " نه این برای من امکان پذیر است  و من میخواهم امتحان کنم و من میخواهم انجامش دهم " .

 

بازیکنانی هستند که وقتی همه در اولین نگاه , آنها را دیدند با خودشان فکر کردند " اوه این خیلی خاص است " . اما لیونل مسی که احتمالا بزرگترین بازیکن جهان در حال حاضر است در زمان کودکی خیلی کوچک بود و بنابراین هیچکس فکرش را نمیکرد او با آن فیزیک بدنی بتواند به چنین آمادگی در فوتبال حرفه ای دست پیدا کند .

 

این داستان به همه نشان میدهد که ( برخی چیزها اگرچه غیرممکن به نظر میرسند اما ) ممکن هستند . البته اگر در لحظات مهم شانس نداشته باشد , شما فرصتی بدست نخواهید آورد . شما باید در لحظات مناسب در بازی های مناسب توسط افراد مناسبی دیده شوید و آنها ( پس از دیدن شما ) بگویند " بله من در او چیزی را میبینم " . ما به تنهایی نمیتوانیم شغل خودمان را داشته باشیم . ما همیشه نیاز داریم که توسط افرادی انتخاب شویم .

 

 

البته این اولین بار نیست که کلوپ به تمجید از مسی میپردازد . مدتی قبل این سرمربی لیورپول در آمریکا متوجه شد که هیچکس او را نمیشناسد اما همه بارسلونا و لیونل مسی را میشناسند . واکنش او را ببینید !

 

 توضیحات ویدیو 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.