پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: آنسو فاتی و آلبا با پدرانشان سر تمرین می‌آیند!

زمان ارسال : پنجشنبه 23 آبان 1398
شهر مادرید اسپانیا به زودی میزبان تورنمنت تنیس جام دیویس خواهد بود. برنامه تلویزیونی مشهور لا رزیستانسا که از تلویزیون موی‌استار این کشور پخش می‌شود در راه آماده‌سازی برای میزبانی این تورنمنت در یک برنامه ویژه از جرارد پیکه دعوت کرد بود تا در سالن مرکزی کاخا ماجیکا که محل برگزاری تورنمنت جام دیویس خواهد بود به سوالات مجری برنامه پاسخ دهد.

یکی از اولین سوالاتی که داوید برونکانو مجری برنامه از جرارد پیکه، مدافع مشهور بارسلونا پرسید درباره غذای آنسو فاتی، پدیده جوان این تیم بود. سوالی که از پیکه پرسیده شد در واقع این بود که آنسو فاتی در مجموعه بارسلونا به عنوان صبحانه چه می‌خورد؟

پیکه در پاسخ گفت:" من چه می‌دانم. فکر کنم کورن‌فلیکس با شیر. تا حالا هیچوقت راجع به اینکه آنسو فاتی برای صبحانه چه می‌خورد فکر نکرده بودم".

سوال عجیب دیگر مجری برنامه از پیکه که به نظر بعضی از هواداران بارسلونا تحقیرآمیز آمده این بود که آیا آنسو فاتی با اتوبوس زردرنگ سرویس مدرسه سر تمرینهای بارسلونا حاضر می‌شود یا نه.

پیکه اما با آرامش به این سوال پاسخ داده و توضیح داد که پدر آنسو فاتی او را سر تمرین می‌آورد. پیکه البته در ادامه به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد که کمتر کسی از آن خبر داشت. پیکه در این برنامه گفت که جوردی آلبا دیگر ستاره بارسلونا هم چون خودش گواهینامه رانندگی ندارد همیشه پدرش یا برادرش او را سر تمرین می‌رسانند.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.