سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایران 1 - عراق 2 / باز هم اخراج و باز هم شکست

زمان ارسال : پنجشنبه 23 آبان 1398
شرح گل:

عراق 1 - ایران صفر (دقیقه 11: مهند علی): بشار رسن نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد و ارسال خوبی به مقابل تیرک دوم انجام داد که سانتر او و شوت والی محکم علی عدنان را بیرانوند با واکنش مناسبی برگشت داد، اما در ریباند امید ابراهیمی نتوانست توپ را دفع کند تا مهند علی با فرصت‌طلبی و شوت پُرقدرت به طاق دروازه موفق به گلزنی برای عراق شود.

عراق 1 - ایران 1 (دقیقه 25: احمد نوراللهی): محمد محبی به زیبایی و با تکنیک بالای خود از بین بشار رسن و علی عدنان عبور کرد و از روی خط عرضی زمین، پاس کات‌بک داد تا با رها کردن توپ توسط سردار آزمون، احمد نوراللهی صاحب موقعیت شود و با حرکت در عرض و شوت زمینی پُرقدرت که با دفع ناقص محمد حمید همراه شد، گل تساوی ایران را به زیبایی به ثمر رساند.

عراق 2 - ایران 1 (دقیقه 2+90: علاء عباس): ارسال امجد عطوان از روی کرنر سمت راست زمین را علاء عباس، بازیکن تعویضی عراق در حالت نیم‌خیز و جلوتر از نادری با ضربه سر زد تا با دفع ناقص بیرانوند و برخورد توپ به تیرک عمودی، تبدیل به گل شود.

توضیحات:

فقط میتونم بگم که صد رحمت به کیروش، آخه این چه تاکتیکی از ویلتموس بود؟؟؟!!! باور کنین استقلال جلوی عراق بازی میکرد، عراق رو دو بر صفر میبرد.
چرا این شجاعی خداحافظی نمیکنه، خداحافظی هم هنر میخواد که این شجاعی نداره، مثلا بازیکن با تجربه هستش که رید به بازی ایران.
این همه استعداد داریم، ولی باید اونی که پارتیش کلفت تره و پولدار تره وارد تیم ملی بشه.
عراقی ها بعد از هر گلشون جووووووری خودشون رو جر میدادن که انگار جام جهانی بردن، حالا وقتی ایران گل میزنه همه ساکتن که انگار به تیم سابقشون گل زدن.
موقعی هم که سرود تیم ملی ایران پخش میشد، این عراقی ها سوت میزدن و بی احترامی میکردن.
با کیروش مدعی میشدیم که چرا پرتغال و اسپانیا رو نمیتونیم ببریم، حالا کارمون به جایی رسیده که با ویلتموس از بحرین و عراق باخت بدیم.
بیرانوند هم روی گل دوم عراق، نقش کفتر باز آسیا رو داشت.
جمع کنید باو، موقعی که کیروش بود، میگفتن کیروش چیزی به تیم ملی ایران اضافه نکرد و این که صعود به جام جهانی چیزی نیست، حالا با آقای ویلتموس باید استرس اینو داشته باشیم که ایران صعود میکنه به جام جهانی یا نه .
من از این ناراحت هستم که چرا میرن مربی بدتر از کیروش میارن؟؟؟ چرا بهتر از کیروش نمیارن؟؟
سگ علی دایی به ویلتموس شرف داره.

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.