پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سالروز اولین بازی مسی برای بارسا + مشتری جدید برای کوتینیو

زمان ارسال : شنبه 25 آبان 1398
" عکس / سالروز اولین بازی مسی در بارسلونا "

در چنین روزی در سال 2003، لیونل مسی اولین بازی خود را برای بارسلونا و در قالب یک دیدار دوستانه برابر پورتو انجام داد و به بازیکن بزرگی تبدیل شد.

حال بلیچر ریپورت این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده است و این سالروز را به نوعی تبریک گفته است.

.............................................................................................................................................................

" مشتری جدید برای فلیپ کوتینیو "

فلیپه کوتینیو که از بارسلونا به طور قرضی به بایرن مونیخ رفته، با پیشنهادی از سوی سرمربی سابقش، پوچتینیو، برای رفتن به تاتنهام مواجه شده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، به دنبال به خدمت گرفتن فلیپه کوتینیو، مهاجم برزیلی بارسلونا که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند است.

طبق ادعای روزنامه انگلیسی سان، تاتنهام که یک بار دیگر هم برای به خدمت گرفتن کوتینیو تلاش کرده بود، دوباره مشتاق جذبش شده است و معتقد است می‌تواند تابستان آینده او را به خدمت گیرد.

پوچتینو زمانی که در اسپانیول بوده با کوتینیو کار کرده است و زمانی که این بازیکن در اینتر بوده به مدت یک سال به طور قرضی برای تیمش بازی کرده است. تابستان گذشته هم تاتنهام به دنبال جذب او بود، اما بایرن موفق شد با قرارداد قرضی او را به خدمت گیرد.

حالا کوتینیو در ۱۶ بازی ۵ گل برای بایرن زده و باید دید تیم آلمانی از بند قرارداد قرضی‌اش مربوط به داشتن شانس خرید او بعد از پایان قرارداد استفاده خواهد کرد یا نه.

.........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.