سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال و رئیس سابق بارسا در دادگاه+خوشحال‌ترین والورده به هفته حساس بارسا رسید

زمان ارسال : جمعه 1 آذر 1398
" آبیدال و رئیس سابق بارسا دادگاهی شدند "

اریک آبیدال ستاره فرانسوی سابق بارسا و مدیر فنی فعلی این باشگاه همراه با ساندرو راسل امروز در دادگاه حاضر خواهند شد و به اتهاماتشان پاسخ خواهند داد.

اریک آبیدال سال های 2010 و 2011 با بیماری سرطان دست به گریبان بود و به همین دلیل در مقطعی نتوانست برای بارسلونا به میدان برود. در آن دوران او نیاز به یک کبد جدید برای ادامه زندگی داشت که توسط یکی از اقوامش به او اهدا شد و در نهایت توانست هفته های پایانی فصل 11-2010 به میادین برگشته و با بارسا قهرمانی چمپیونزلیگ را نیز جشن بگیرد.

چند سال پیش این اتهام به او و نیز ساندرو راسل رئیس وقت بارسا وارد شد که اهدای عضو به صورت غیرقانونی انجام گرفته است. اتهامی که به شدت تکذیب شد اما این پرونده در جریان بود و هفته گذشته فردی که به آبیدال کبد اهدا کرده بود، در دادگاه حاضر شد و حتی مورد بررسی های دقیق پزشکی نیز قرار گرفت.

طبق ادعای رسانه های اسانیایی، آبیدال همراه با ساندرو راسل امروز در دادگاهی در بارسلونا حاضر خواهند شد تا به این اتهام پاسخ دهند. وکیل آبیدال می گوید که پس از جلسه امروز، پرونده به احتمال زیاد بایگانی خواهد شد.

.....................................................................................................................................................

" خوشحال‌ترین والورده به هفته حساس بارسا رسید "

بارسلونا هفته‌ای حساس با بازی هایی مهم پیش رو دارد؛ ولی ارنستو والورده بسیار خوشحال است که تیمش اسیر ویروس فیفا نشده است.

ارنستو والورده نمی تواند خوشحال تر از این باشد. سرمربی بارسا از اینکه وقفه بازی های ملی برای تیمش بدون هیچ مصدومیتی به اتمام رسید، شاد و سرمست است و با همین روحیه به بازی با لگانس رسیده است.

والورده به خصوص خوشحال است که ستاره های بزرگش چون مسی، سوارز، گریزمان و دی یونگ پس از دو بازی ملی بدون هیچ مصدومیتی به تمرینات برگشته‌اند. در این میان، تنها نگرانی او غیبت سمدو، سرجی روبرتو و جوردی آلبا در بازی فردا است.

هفته ای که بارسا پیش رو دارد، یکی از حساس ترین هفته های این تیم محسوب می شود. بارسا در لیگ قهرمانان میزبان بروسیا دورتموند است و سپس باید در لالیگا به خانه اتلتیکو مادرید برود. پیش از این دو بازی البته بارسا باید با یکی از گربه سیاه هایش در لالیگا بازی کند. تیمی که سال گذشته یکی از دو شکست بیرون خانه اش را رقم زد.

لگانس فصل گذشته در زمین خود یک نیمه را برابر بارسا بازنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم طی یک دقیقه توانست دو گل به بارسا بزند. روی گل دوم پیکه مقصر اصلی بود و اگر چنین اتفاقی فردا هم رخ بدهد او متهم به این می شود که دل‌مشغولی هایش به تنیس و جام دیویس، باعث به هم خوردن تمرکزش شده است. پس بیراه نیست اگر بگوییم که پیکه به بازی با لگانس مثل یک فینال جام جهانی نگاه می کند.

.........................................................................................................................................................

# بدون - توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.