پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکات خواندنی و جذاب از جام جهانی روسیه 2018(۲)

زمان ارسال : چهارشنبه 1 آذر 1396
بیشترین حضور در ادوار جام جهانی

تیم ملی برزیل به غیر از روسیه میزبان نخستین تیمی بود که راهی جام جهانی شد، این تیم با در اختیار داشتن ستارگانی چون نیمار،کوتینیو،دنی آلوز،مارسلو،ویلیان و... خیلی زود حضورش را در روسیه قطعی کرد. برزیلی ها از سال 1930 تاکنون در همه ادوار جام جهانی حضور داشته اند و با 21 حضور از این نظر رکورددار هستند. پس از برزیل، تیم ملی آلمان با 19 حضور در جایگاه دوم قرار دارد.

ناکامی آمریکا و هلند

تیم ملی آمریکا که از سال 1990 پای ثابت جام های جهانی بود این بار در صعود به جام جهانی ناکام بوده و در روسیه غایب خواهد بود. این تیم با شکست در خانه ترینیداد و توباگو در رده پنجم گروه خود قرار گرفت و حتی نتوانست به مرحله پلی آف راه پیدا کند. تیم ملی هلند نیز یکی از غایبان بزرگ جام جهانی روسیه است، هلندی ها تابحال ۳ بار به فینال جام‌های جهانی راه یافته اند، اما هر بار دستشان از جام کوتاه مانده است.به‌همین دلیل، برخی به تیم ملی این کشور لقب "بهترین تیمی که تابحال قهرمان جهان نشده" داده‌اند.

نارنجی‌ها در جام‌های جهانی ۱۹۷۴ آلمان و ۱۹۷۸ آرژانتین در فینال مغلوب میزبانان شدند، و در سال ۲۰۱۰ هم در آفریقای جنوبی به اسپانیا باختند. آنها در آن سال با هدایت برت فان‌مارویک تا فینال پیش رفتند، و در آنجا در وقت اضافه روی گل آندرس اینیستا بازی را واگذار کردند. 2 شکست اخیر هلند در فینال جام‌های جهانی در وقت اضافه بوده است. جام جهانی برزیل دهمین حضور هلند در این رقابت ها بود.

ستاره هایی که نیستند

در جام جهانی 2018 روسیه علاوه بر تیم های بزرگ، بازیکنان مطرحی نیز غایب هستند. ستاره هایی همچون بوفون، ویدال، الکسیس سانچز،گرت بیل و اوبامیانگ در حسرت حضور در روسیه باقی ماندند. اگر بخواهیم تیمی از غایبان جام جهانی روسیه تشکیل دهیم باید به نام های زیر اشاره کنیم.

ترکیب 11 نفره غایبان جام جهانی 2018:

دروازه‌بان: جیان‌لوئیجی بوفون( ایتالیا - یوونتوس)

مدافعان: آنتونیو والنسیا(اکوادور- منچستریونایتد)، ون دایک( هلند - ساتهمپتون)، لئوناردو بونچی(ایتالیا - آث میلان)، داوید آلابا(اتریش- بایرن‌مونیخ)

هافبک‌ها: نبی کیتا( گینه- لایپزیک)، آرتورو ویدال(شیلی- بایرن مونیخ)، کریستین پولیسیچ(آمریکا - دورتموند)، الکسیس سانچز(شیلی- آرسنال)

مهاجمان: گرت بیل(ولز- رئال مادرید)، اوبامیانگ( گابن- دروتموند)

بازیکنان ذخیره:

یاسپر سیلیسن( هلند- بارسلونا)

دیلی بلیند( هلند- منچستریونایتد)

گری مدل(شیلی- بشیکتاش)

میرالیم پیانیچ( بوسنی- یوونتوس)

مارک همشیک( اسلواکی- ناپولی)

هنریخ میخیتاریان( ارمنستان - منچستریونایتد)

آرین روبن( هلند- بایرن مونیخ)

ریاض محرز( الجزایر- لسترسیتی)

ادین ژکو(بوسنی- آ اس رم)


مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.