پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نمی دونم!!!!

زمان ارسال : دوشنبه 2 مهر 1397
نمیدونم! واقعا نمیدونم تیتر این پست رو چی بزارم!
من همیشه از والورده حمایت کردم و ازش انتقاد نکردم،الان با احتساب سوپر کاپ ۷ تا بازی گذشته ولی هنوز تیم هماهنگ نیست.
دوستان میگید فرصت لازمه و هنوز اولشه و ...! برای یک تیم حرفه ای مثل بارسا ۷ تا بازی کمه؟خیلی زیاده اما تیم هنوز درست نیست.الان یک ماه هست که ما بازی بارسا رو میبینیم،بعضی دوستان میان انتقاد میکنن و بعضی هم که حمایت.دراخر فقط و فقط یک امید دیگه میمونه برای بازی بعد که تیم خوب کار کنه.اما همش الکی و پوچ هست چون همون اشه و همون کاسه.
اول فصل همه میگفتیم هافبک نداریم و ...
ولی الان هافبک با کمک مسی،جمع جور میشه ولی دفاع که خیلی وضعیتش خرابه و حمله.
دمبله تو ۷ تا بازی بوده و فک کنم تو ۶ تاش گل زده و گل های حیاتی بوده ولی برید ببینید چقد توپ لو داده.سوارز اصلا خوب نیست.
بارسا با این شیوه هیچی نمیشه.نباید مالکیت توپ رو ازدست بدیم.الان یک واقعیته که دفاع هامون پشک هستن و تنها راهش بازی مالکانه هست تا کمترین حمله رو دروازمون باشه.برید بازی های رئال رو ببینید‌.بارسا خیلی ضعیف کار کرده و ما فقط و فقط امید الکی به خودمون میدیم.
هیچ وقت دوس نداشتم از مربی انتقاد کنم و بنظرم باید بهش فرصت داد ولی بارسا پرسپولس یا استقلال نیست‌.بازی پارسال با چلسی تو استمفورد بریج دقیقا شده بود بازی پرسپولیس الدحیل تو قطر.منتهی پرسپولیس شانسش تخمی بود گل نزد و بارسا کمی شانس اورد و مدافع چلسی رید.بازی رم که دیگه حرف نزنم.
تفکرات والورده بیشتر بدرد اسیا میخوره تا اروپا.با بارسا میره تو خونه حریف دفاع میکنه.
بعضی ها تو همین سایت تیم رو با تیم پپ مقایسه میکنن و بعضی دیگه طبق معمول بهونه هایی مثل بازیکنای پپ رو میارن.بخدا ما الان هم بازیکنای خوبی داریم.یجوری حرف میزنید انگار شدیم سپید رود رشت!
بارسایی که به قولاً میخواد cl بگیره باید حتی ۱۰‌ نفره هم خیرونا رو سوراخ کنه!
ن اینکه تو ۶ دقیقه ۲ تا گل از مهاجمای سوراخ خیرونا بخوره.ما تو سی ال قطعا برای قهرمانی باید با چند تا از تیمای قوی مثل لیورپول و پی اس جی و یووه و ... بازی کنیم.
با این وضع هیچ فایده ای نداره.برد ایندهوون هنر نیست.۸تا به اوئسکا زدن هنر نیست.ما فقط با این برد های پوچ و تو خالی به خودمون امید الکی میدیم.
امسال هم خواهید دید که داگموس برای چهارمین بار متوالی cl رو بالای سر میبره.
زغال از الان خیلی منظم و بابرنامه کار میکنه.الان کارمون بجایی رسیده که موقعی که حرف از cl میشه ماجزء مدعی های اصلی نیستیم.خوک های کثیف زغالی تا اسم بارسا ر‌و میشنیدن از ترس میلرزیدن اما الان ...
الان اکثر گل های بارسا روی حرکات انفرادی و خلاقیت های مسی هست.کارتیمی برای رسیدن و خلق موقعیت کم شده.
امسال هم مثل سال های قبل فقط و فقط امید الکی.امسال هم مثل قبل، بازی شروع نشده بردیم ولی تو بازی ... .
این بارسایی نیست که ما طرفدارش بودیم.این تیم ملاکش فقط برد هست به هر قیمتی.زیبایی و لذت از بین رفته.بارسایی که فقط بزای حفظ نتیجا بتزی میکنه و میره تو دفاع.ماهم باید نفس تو سینمون حبس بشه که گل نخوریم.بارسایی که موجب شد خیلی ها به فوتبال علاقه مند شن الان با دیدن بازیش ادم چرت میزنه.بخدا قبلا روزی که بازی بارسا بود از خوشحالی و سرحالی نمیدونستم چیکار کنم.خوشحال بودم چون تیم محبوبم بازی داره و مثل همیشه یک بازی زیبا رو میبینم.الان دیگه گاهی اوقات حتی حوصله دیدن بازی رو هم ندارم.
دوستان بارسا دیگه بارسا قدیم نیست.میگید چرا صدا و سیما بازی زغال رو پخش میکنه ولی بارسا نه.
خدایی کسی دیگه حوصله دیدن این بازی رو نداره.
.
.
.
شاید اکثریت با نظرم مخالف باشید ولی به تیم قوی که خوردیم متوجه میشید.



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.