پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوزه آرنایز (برسی بازی امشب)

زمان ارسال : چهارشنبه 3 آبان 1396
امشب بازی امیدوار کننده ای را شاهد بودیم
بازی که والورده کاملا به تیم یک استراحت داده بود و از تیم دو خودش استفاده کرد
بازیکنی که بازیش خیلی به چشم خورد خوزه آرنایز 22 ساله ای بود که تابستان همین امسال از رئال وایادولید به بارسا ب پیوست که در مجموع فقط ۵ میلیون برای بارسا آب خورد.
گلی که در این بازی به ثمر رساند نشان دهنده هوش بسیار بالا ،سرعت،تکنیک،و در آخر قدرت تمام کنندگی و شوت زنی بالای او بود.
با توجه به چند آنالیزی که ازش تو یوتیوب دیدم به نظر میرسه بارسا یه جواهر به دست اورده که میتونه وینگ چپمونو و همینطور پست هافبک تهاجمیمون را برای سال ها ساپورت کنه فقط نیاز داره که بهش بازی داده بشه تا یه آسنسیویی ایسکویی چیزی ازش در بیاد من که خیلی بهش امیدوارم.
مورد بعدی عملکرد خیلی ضعیف دلوفئو و دنیس سوارز بود. متاسفانه دلوفئو نشان داد که دید خوبی نداره و حدودا ۱۰ باری شد که استارت زد و توپشو راحت زدن با این که یه پاس گل و یک گلی که بسیار فوقالعاده زد ولی در مجموع راضی کننده نبود و نشان داد که چرا والورده در بازی های سخت ازش استفاده نمیکنه.
دنیس سوارزم که واضح بود آمادگی خودشو از دست داده نمیدونم به خاطر نیمکت نشینیشه یا به خاطر عدم تمرکز در تمرینات ولی بازی جالبی را ازش شاهد نبودیم و بی استفاده در وسط زمین حرکت میکرد و اصلا تمرکز در بازی سازی و حرکتاش نداشت.
و اما سمدو که بار دیگر خودشو به تماشاچیا نشون داد و کار را برای والورده سخت کرد.چون اینطوری باید یا سمدو را کنار بزاره یا روبرتو را. در کار های دفاعی خودی نشون داد تو این بازی و کاملا در خدمت تیم با تمرکز کامل و بدون اشتباه بازی میکرد که نشون داد یه خرید آینده داره برای بارسا
در مورد گومز هم من که دیگه صبرم تموم شده و به نظرم دیگه فرصتی نیاز نیست بهش داده بشه چون در بارسا نیازی به بازیکنی مثله گومز نیست. در کار های حجومی که بسیار کند عمل میکرد و همینطور در کار های دفاعی و پرس به عنوان یه هافبک دفاعی هیچ عملکرد مثبتی نداشت
بقیه تیم هم خوب کار کردند و نیازی به توضیح بیشتری نیست فقط در مورد آلنا یه نکته هست که هنوز تمرکز بازی کردن در تیم یکو نداره و نیاز به تجربه بیشتری داره و در حال حاضر ما نباید حساب ویژه ای با توجه به جوونیش روش داشته باشیم.
پ.ن: و باز چه استارت دقیقه نودی محشری زد روبرتو. به خدا داره حیف میشه تو ترکیب بارسا.نمیدونم چش میشه دقیقه نود به بعد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.