پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا هنوز زندست

زمان ارسال : چهارشنبه 22 فروردین 1397
بخدا خیلی برای یه بارسایی سخته که بارسای ۵ سال پیش ۱۰ سال پیشو دیده باشه و حالا شاهد این روزا باشه. روزایی که هی مجبوریم به خاطر اشتباهات یه عده سرمونو جلوی یه مشت رئالی پایین بندازیم.
بزدل بودیم بزدل. والورده واقعا فکر کرده بود با همین سبک ادامه بده میتونه چمپیونز بگیره.سخته برای یه بارسایی،برای یه بارسایی که اصلی ترین دلیلی که عاشق تیمشه فلسفشه،فلسفه ای که به همه ثابت میکنه ما فراتر از یک باشگاهیم ، فلسفه ای که هیچوقت جلوی هیچ تیمی عقب نمیکشه.ولی امشب شاهد بودیم تیم بزدلانه داشت از نتیجه ای که با ۲ تا گل بخودی از بازی قبل گرفته بودیم دفاع میکرد.امشب برای اولین بار دیدیم بارسا نمیخواد فوتبال بازی کنه،هیچ روحی توی بازیشون نبود ، فقط میخواستن از رم بیان بیرون.فقط توپو دور میکردن و منتظر موج حمله بعدیه رم بودن.
بالاگ اخطار داده بود که بارسای والورده ضعیف ترین بارسای ۱۵ سال اخیره. بارسایی که فقط برای نتیجه میاد توی زمین و به هیچی فکر نمیکنه.
انریکه خیلی بد بود.شاید اصلا نشه بهش گفت مربی.ولی بزدل نبود.تیم در هر شرایطی بارسایی بودنشو فراموش نمیکرد.ولی والورده که به فنا دادن تیمای قبلیش تو بازیای بزرگشون عادت کرده حالا هم اومده بارسا و بار دیگر نشون داد که فوتبال قابل دفاع نیست.شعار معروف رمیا شکار کن و گرنه شکار میشی.
این مربیا میرن ولی من از این حیفم میاد که مسی هم میره و دیگه هم کسی مثلش نمیاد.از این حیفم میاد که دوران مسی را داره به گند کشیده میشه.از این ناراحتم که اینیستا امسال بدون چمپیونز فوتبالشو تموم میکنه
خب ولی بارسا تا ابد میمونه و ما هم تا ابد باهاشیم چه تو روزای سختش چه روزای خوبش. چه با مسیش چه بی مسیش. به طرفداران عزیز بارسایی هم این خواهش را دارم که اینقد باختو گردن اینو اون نندازین.ثابت کنید بارسایی هستید ثابت کنید ما فراتر از بقیه تیم ها هستیم. با بد دهنی به تیم خودمون بهشون این اجازه رو ندید که فکر کنن ما ضعیفیم. بهشون یاد بدید چگونه از تیمشون حمایت کنند. ما بارساییم و بارسا هنوز زندست و نفس میکشه و ما به هیچکس باج نمیدم و تیممون در هر شرایطی محبوبمونه
فورسا بارسا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.