پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شما هم نظر بدهید. چه کسانی؟؟؟

زمان ارسال : یکشنبه 28 بهمن 1397
پاسخ به یک سوال مهم....
در نزدیکی مصاف حساس آبی و اناری ها با لیون، بارسلونا هنوز هم به عنوان تیمی در قد و قواره یک قهرمان برای لیگ قهرمانان اروپا خودنمایی نکرده و در بسیاری از بازیکنان بارسلونا ضعف و عدم اعتماد به نفس دیده می شود به حدی که پیکه نیز به این موضوع اقرار کرد و به نوعی به سایر بازیکنان و شاید ارنستو والورده هشدار داد.
بسیاری این ضعف و ناتوانی را ناشی از عدم توانایی والورده در آماده کردن تیم و ضعف تاکتیکی او می دانند و او را به عنوان مقصر اصلی روزهای نه چندان درخشان بارسلونا می شناسند و عده ای دیگر سن بالای بازیکنان و خستگی و دور شدن آنان از روزهای جوانی و اوج را دلیل اصلی افت بارسلونا در این مقطع از فصل می دانند و معتقد هستند بارسلونا نیاز به تقویت پست های مختلف خود و یک جوانگرایی اساسی به خصوص در خط هافبک خود دارد.
این روز ها نام های زیادی بر سر زبان طرفداران می چرخد که بیشترین اسم ماتیاس دلیخت هلندی است که خرج حدودا 100 میلیونی برای بارسا خواهد داشت.
اما بیشترین دغدغه طرفداران بلوگرانا در نوک پیکان حمله بارسلونا است و پس از داغ شدن بحث حضور یوویچ نوبت به مائورو ایکاردی رسیده و هری کین و رشفورد نیز در اذهان حضور دارند اما دغدغه ها به همینجا ختم نمی‌شود و به دفاع چپ جایگزین و هافبک خلاق و بازیساز در خط هافبک نیز می رسد که نام مندی بازیکن آینده دار لیون و تا حدی گریمالدو بازیکن اسبق لاماسیا و فعلی بنفیکا برای دفاع چپ و اریکسن دانمارکی، ستاره تاتنهام، و تا حدی پوگبا برای خط هافبک در ذهن طرفداران جای دارد.
خریده شدن تمامی این موارد قطعا غیرممکن و دور از انتظار است اما فرض محال محال نیست پس بیایید به جذب تمامی این بازیکنان فکر کنیم اما یک مشکل بزرگ رعایت فیر پلی مالی یوفا است و نیاز به فروش بازیکن برای ایجاد تعادل در هزینه ها.
اما سوال من از شما فروش کدام بازیکنان می تواند همزمان به رعایت فیرپلی مالی و عدم ضعیف شدن و ایجاد خلا در تیم کمک کند؟
پ. ن: شاید بارسا مجبور به پرداخت جریمه به ارنستو والورده نیز بشود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.