پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شوت و جهانبخش و نقض قوانین فیزیک!

زمان ارسال : جمعه 1 بهمن 1395
خبرگزاری میرر در گزارشی ویژه به بررسی گل زیبای علیرضا جهان بخش در دیدار دو تیم آلکمار و گو اهد ایگلز پرداخت و آن را با گل‌هایی که در بازی‌های ویدیویی به ثمر می‌رسد مقایسه کرد.
"، آلکمار موفق شد سال جدید میلادی را با پیروزی 3-1 مقابل گو اهد ایگلز آغاز کند که در این دیدار، علیرضا جهان بخش ستاره بی چون و چرا میدان بود. او دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای هم تیمی اش ارسال کرد و گل اول او که با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید، توجه رسانه‌های اروپا را به خود جلب کرده است. از همین رو روزنامه میررچاپ انگلیس در گزارشی ویژه به این گل پرداخته است.

در گزارش سایت آمده:" مطمئنا بازی فیفا 17 بسیار به واقعیت نزدیک است ولی گاهی اتفاقاتی در آن می‌افتد که قوانین فیزیک اجازه رخ دادنش را در دنیای واقعی نمی‌دهد. در واقع باید جمله قبلم را تصحیح کنم. گاهی شما در یوتیوب به تماشای ضربه کاشته یک نفر در فیفا نشسته اید و به این فکر می‌کنید که آیا قوانین فیزیک اجازه می‌دهد چنین ضربه ای در دنیای واقعی نواخته شود یا نه. در هر صورت، ویدیو بالا (گل جهانبخش) ثابت می‌کند که چنین ضربات از فاصله دور و کات دار که به گل‌های استثنایی منجر می‌شوند، در دنیای واقعی هم می‌توانند رخ دهند.

این کلیپ تصاویری از علیرضا جهان بخش، هافبک آلکمار است که در پیروزی 3-1 تیمش مقابل گو اهد ایگلز موفق به گلزنی شده است. تصاویر نشان می‌دهد که این هافبک ایرانی توپ را از میانه میدان دریافت می‌کند و با انگیزه ای بالا رو به دروازه حریف حرکت می‌کند. خود را در فاصله دوری از دروازه می‌بیند ولی این هافبک 23 سساله تصمیم می‌گیرد شانسش را امتحان کند و توپ را به سمت گل شلیک می‌کند. ضربه او به آسمان می‌رود ولی ناگهان تصمیم می‌گیرد که رو به زمین حرکت کرده و در گوشه پایین دروازه به گل بنشیند. انقدر این صحنه عجیب بود که تئو زوارتود، گلر گو اهد ، به جز تمجید کاری از دستش بر نمی‌آمد. عالی بود."

اینم لینک ویدئو این سوپرگل:
http://dl1.video.varzesh3.com/video/clip95/9/video/havashi/super_goal_ja...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.