پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرناندز : بارسا برنامه ای برای ژانویه ندارد، اولویت با مسی است!

زمان ارسال : سه شنبه 5 بهمن 1395
رابرت فرناندز، مدیر ورزشی و فنی بارسلونا در جشن موندو دپورتیوو، امضای قرارداد با بازیکنی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2017 را رد کرد.

به نقل از موندو دپورتیوو، فرناندز در این همایش در خصوص تمدید قرارداد مسی گفت:

اوضاع تمدید قرارداد مسی به خوبی پیش می رود. ما در نهایت آرامش هستیم، درست مثل وقتی که برنامه تمدید قرارداد ماسکرانو، بوسکتس، سوارز یا نیمار پیش روی ما بود و عملی اش کردیم. روی امضای قرارداد جدید با مسی متمرکز هستیم. اینیستا و تراشتگن نیز جز اهداف ما برای ادامه دادن در بارسلونا قرار دارند.
برخی در حال تضعیف جو هستند، درست برخلاف رویکرد ما که طولانی مدت روی تمدید قرارداد بازیکنان مهم تیم کار می کنیم. مسی اکنون در سطحی قرار دارد که بهتر و پخته تر از سه یا پنج سال قبل بازی می کند. من با برخی پرسش ها مخالف هستم، درست مانند اینکه آیا مسی بهترین بازیکن جهان است؟ از نظر من شکی وجود ندارد! من مارادونا، کرایوف و دی استفانو را دیده ام، با این حال معتقدم مسی با آن ها متفاوت است. او قادر به انجام هر کاری در این چند سال بوده است.
سپس در مورد آینده لوئیز انریکه، سرمربی تیم اظهار داشت:

ما اطمینان کافی به انریکه داریم و من در این گفتگو نمی خواهم او را متوجه فشاری کنم. او از پیشنهاد و علاقه ما جهت ادامه همکاری مطلع است و می تواند تصمیم خود را به من یا به رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو اعلام کند.
وضعیت الیکس ویدال:

برای من روشن است که الیکس ویدال در تیم خواهد ماند. اینکه او به ترکیب برگشته و توانسته خود را نشان دهد سبب شادی ما می شود. تصور نمی کنم ورودی یا خروجی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بارسلونا داشته باشیم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.