پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حتی اگر بارسا به فینال برود ، مسی و نیمار ندارد ؟!

زمان ارسال : دوشنبه 9 اسفند 1395
در سفر سال گذشته پاری سن ژرمن به انگلیس، از حضور سرژ اوریر مدافع این تیم ممانعت شد و با توجه به قوانین برکزیت، مسی و نیمار به علت داشتن پرونده مالیتی در جریان در دادگاه، نمی توانند بارسا را همراهی کنند. الکساند سفرین، رئیس یوفا با اعلام این موضوع ابراز نگرانی خود از مسابقات بعدی که قرار است در انگلیس برگزار شود را ابراز کرد.

فرین گفت: "اگر قوانین برکزیت اجرایی شود، همه چیز تغییر خواهد کرد. اگرچه بازی فینال قبل از نهایی شدن قوانین برگزار می شود، اما شرایط فعلی و امکان مسافرت آزادانه در اتحادیه اروپا قطعا شرایط بهتری است.

از اینکه اوریر، مدافع پی اس جی قادر به سفر به انگلیس نبود بسیار ناراحت شدم. البته این شرایط در زمان نهایی شدن برکزیت بدتر هم خواهد شد. خصوصا اگر دلایلی رسمی در رابطه با بازیکنی وجود داشته باشد.

پرونده مالیاتی مسی و نیمار در جریان است و فینال امسال لیگ قهرمانان در کاردیف برگزار می شود. تصور کنید این دو ستاره در فینال غایب باشند.

اگر بازیکنان انگلیسی قادر به سفر به تمام اروپا باشند اما بازیکنان دیگر کشورها مجوز ورود به انگلیس را نداشته باشند، قطعا مسائل بزرگتری در آینده رخ خواهد داد. در سال 2020 این قوانین اجرایی شده و مشکل بزرگی برای هواداران نیز حاصل می شود. ما باید در این رابطه با فدراسیون انگلیس صحبت کنیم و من اطمینان دارم این موضوع حل و فصل خواهد شد."

پ.ن : امسال مثل اینکه هیچ جوری قسمت نیست امسال بارسا cl ببره.... باشه ..ما لالیگا و جام حذفی میبریم. باید به هر حال از cl خداحافظی کنیم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.