پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صبرِ بیشتر ؛ سوارز بر خواهد گشت!

زمان ارسال : چهارشنبه 10 آبان 1396
همه قبول دارن که این اون ال پیستولرویی که میشناسیم نیست....سوارز تو افت مقطعی قرار داره ؛ ولی تحمل این توهینا واقعا سخت که نه، غیر ممکنه!
درسته... سوارز اصلا خوب نیست الان...به شخصه بعد از بازیه خوبش حداقل رسوندن خودش به سطح واقعی خودش تو بازی با اتلتی مادرید فکر میکردم "خب دیگه اینم از سوارزمون! " اونم برگشت... اما باز تو این مسیر عوامل مختلفی باعث متوقف شدن و دوباره روز های بد لوییزیتو شده...ولی هنوز هممون میدونیم که دوباره سوارز بر خواهد گشت بی شک!! کاریم به اینکه داره با این زانوی داغون و بی استراحت هم بازی میکنه ندارم، همشون جای خود دارند اما واقعا اینکه بگیم این موضوع دلیل این فرم وحشتناک که حتی تک به تک هارو میزنه درو دیوار،هستش واقعا سخته! باید قبول کنیم در این مقطع، این اون سوارز همیشگی نیست! با وجود همه اینا که گفتیم ولی بازم مجبوریم که بگیم این عملکرد در حد " سوارز " نیست واقعا!
و در ضمن این اصلا درست نیست که تو افت یک بازیکن که قبلا از دلایل اصلی تموم موفقیت ها بوده رو انقدر کوچیک جلوه بدیم با فحش دادن و اهانت های مسخره واقعا!!! بازم میگم: "جلوه بدیم " چون در اصل واقعا اینطور نخواهد بود و نیست! چون سوارز کوچیک نیست، چون سوارز بهترین نوک چند سال اخیره.. چون سوارز بر خواهد گشت! فقط باید صبر داشته باشید به سوارز زمانی کوتاه بدید...
صبر چیزیه که هر هوادار عاقلی باید داشته باشه، برای تیمش، برای بازیکنانش و...
[صبور باشید!]
این کوسه بیدار خواهد شد!
Just Have A Little Faith..
#Come_Back_Stronger
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.