پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اصلی ترین دلیل تحول این فصل بارسلونا ؛ به مناسبت زادروز ارنستو والورده!

زمان ارسال : جمعه 20 بهمن 1396
امروز تولد کسیه که اصلی ترین دلیل تحول این فصل بارسلوناست!
ارنستو به بارسا همه چیز که لازم داشت رو داد! بعد از سوپرکاپ همه گفتن همون کوپا رمضونم امسال نمیگیریم و... اما ارنستو و روحیه ی تیم به طرف دیگری حرکت میکرد!
نیمار رفته بود و جاش یه ستاره ی آینده دار 19 ساله خریده شده بود و تیم ستاره ثابت نداشت! تا دمبله مچ بشه خودش یک ماه بود که خودش کلی بازی و امتیاز حیاتیه! تازه از شانس بد ترش عثمانم مصدوم شد! ارنستو خودش ستاره ی بارسا شد! با انتخاب درست! با ترکیب و تاکتیکی جدید برای بارسا! اصلی ترین ضعف لوچو چی بود؟ ترکیب و تاکتیک غلط!!! راکی بازیساز؟! سرجی تازه دفاع راست بود! دستورات به بازیکنان غلط و تاکتیک تیم کوچک ترین تحولی نداشت! همه فهمیدن بارسارو حتی الاوز!!! تفاوت های ارنستو باعث این نتایج عالی شد! هر کدوم سر جاشون... همه گفتن و معتقد بودند ارنستو نتیجه گرا در بیشتر بازیای نیم فصله! کاملا هم درسته! اما این تنها چیزی بود که بارسارو تو صدر جدول با وجود کمبود بازیکن نگه داشت... همه چیزشو نگه داشت حتی روحیشو!
در ادامه وضع بهتر و بهتر میشد هیچکس فکرشو نمیکرد اما داستان ارنستو و بارسا اینجوری تو این فصل شروع شد و ادامه میدا کرد! اختلاف امتیازی که هیچ کس فکرشو نمیکرد! 19 امتیاز با رئالی که مارو تحقیر کرد تو اول فصل و... صدر لالیگا و تا همین الان که داریم صحبتشو میکنیم والورده تو لیگ شکست نخورده! مدیون ارنستوییم! شخصیت قهرمانی رو به این تیم داد! هر بازیکن رو با خصوصیات بازی خودش ازش تو ترکیب، بالاترین کاراییشو در اورد و استفاده کرد! کی فکر این راکی رو میکرد؟ سرجی بی نظیر - سوارز کم کم احیا شد و چه احیایی! ترکونده - مسی که شده همه کاره ی بارسا! همه جا استفاده شد - الکاسر بهترین موقع مچ شد و بهترین جانشین بود - بوسکتس بی نظیر بازم کاراییشو ارتقا داد - پیکه تمرکزشو برگردوند و ستون دفاع شد - اومتیتی که اگه ازش گذشتید به فضای پشتش سلام برسونید بعد سالی ماهیی شاید پیدا کردید همچین فضایی رو :) - البا بی نظیر در نفوذ!!!! شده بود وینگر ناموسا و چه کات بکایی و اندرسی که به موقع با تدبیر درست استراحت میکرد و میومد و میترکوند! و و و و همه ی اینا احیا شده توسط نسخه ی ارنستو والورده هستن! که نتیجش این عملکرد عالی و غیر قابل باور بارسا در این فصل شد!
#Gracias_Ernesto
#HBD_Ernesto
#وی_تراست_این_ارنست
#HBD54
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.