پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا 1-1 چلسی ؛ نتیجه ی مطلوب، به فکر بازی برگشت!

زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1396
خب از نتیجه که راضیم پیش بینی ها هم گفته بودم احتمالا یا 1-0 ببریم یا 1-1 بشه...
نتیجه خوبیه واسه ارنستو چون بازی برگشت باید تو نیوکمپ پاره کنیم دیگه :))
مشکل تیم بیشتر خط هافبک و عدم سرعت و خلاقیت و دید و پاس بود...
هر سه شوت مهم ویلیان ( دو تیر و یک گل) پشت قوص 18 زد که هر سه جایگیری و الگوی بد فاصله ی بین هافبک و دفاعمون بود...بوسکتس زیاد میرفت دفاع (سر اون کرنر قبل گلا) پاعولینیو که اصلا گویا تو حوضه اخیتاراتش ارنستو نگفته بود بیا وسط خنثی کن و وسطو به دست بگیر بیشتر مییرفت داخل سیم خاردارای کانته- فابرگاس و خط دفاعی تا بلکه فاصله و موقعیت خالی ای پیدا بشه واسه مسی که ماشالا اتوبوس جاش خوب بود :|
راکی هم که باید دقیقا اونجا میموند رفته بود جلو :/ یادم میاد اون بازی های ابتدای لیگ که چقد میگفتیم لرد و... و عمده ی این قضیه سر این بود که میومد گاها پست 8 هم میشد حتی منتها تو منطقه ی خودش :////// یعنی توقع بازی سازی رو از کسی داشتیم که کنده، دید بالایی داره اما ضرب اهنگ مطلوب در یک پارت از زمان در هنگام حمله رو نداره! دیشب دوباره رفته بود تو این نقش خیلی جلو میومد و از طرفی دوباره قشنگگگگ احساس میشد واقعا خط هافبک کندی داریم حتی موقع ضد حمله خوردن حالا شانس ما اینه که تدابیر ارنستو طوریه که اصلا دفاعمون ضد حمله نمیخوره!
مسی هم بالاخره هم طلسمو شکست و هم خیلی خیلی خوب بازی کرد خصوصا پاساش....سوارز بیشتر به کناره ها بپد خصوصا نیمه اول به سمت چپ.. عملکرد انچنانی ای مثل چند بازی اخیر نداشت و خیلی هم بد نبود یه سوارز زیادی معمولی! اندرس هم نیمه اول خیلی خوبی نداشت... گفتیم که هافبک کند بود و تنها خلاق خط هافبک اندرس بود و در واقع تنها خلاق ترکیب در کنار مسی! اما نیمه دومش سرحال تر و با طراوت تر بازی میکرد دون اندرس! خط دفاع هم کلا خیلی خوب بود راضیم به جز همون بخش مداخله با هافبک! واقعا هافبکامون جایگیری خوبی در فاز تدافعی نداشتن نمونه ی دیگرش (به غیر از نمونه هایی که در بالا گفتم) اون صحنه 15 دقیقه اول بازی و نفود هازارد بود که پاعولینیو نتونست توپشو قطع کنه :| روبرتو هم خیلی به داخل محوطه و عقب رفته بود و ازادی عمل ازارد تو دو صحنه ی پشت هم واقعا ترسناک بود از طرفی برعکسشم تو سمت نفوذ موزس و مشکل البا و اینیستا بود که چند بار اتفاق افتاد!
در هر صورت نتیجه، نتیجه ی خوب و دلخواهی بود، دلم میخواد واسه بازی برگشت ارنستو این ضعف های ازار دهنده رو طبق معمول ترمیم کنه و تاکتیک درست رو بچینه و نیوکمپ نابودشون کنیم :))
ترکیب مورد علاقمم واسه برگشت اینه :
_____________مسی______سوارز
دمبله_______راکی______بوسکی________اینیستا
سرجی______پیکه_______اومتیتی_______البا
متغیرات :
پاعولینیو جای دمبله (تا بازی برگشت 5 بازی داریم که دمبله میتونه آماده بشه واقعا در صورت استفاده مثلا در 3 بازی از این 5 بازی میتونه آمادگی ساده ای بدست بیاره) به ترتیب با خیرونا - لاس پالماس - اتلتیکو مادرید - اسپانیول - مالاگا بازی داریم تو لیگ، جلوی اتلتی ترجیح میدم بازی نکنه سبکشونم که شدیدا فیزیکی جنگندکیه طرف اصن رو فرم نیست پاسش دوباره مصدوم میشه :| اسپانیول در خونس و این خوبه چون اصن سوپرکاپ کاتالونیاس.....پس نگران زمین و وحشی گری اینا هم نباشیم، میتونیم 3-4 بازی راحت بهش بازی بدیم تا برگرده حداقل به فرم40 / 50 درصدش...)
مرسی بارسا - مرسی ارنستو!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.