پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10,سند حسادت!

زمان ارسال : چهارشنبه 22 آذر 1396
حسادت رونالدو نسبت به مسی بر کسی پوشیده نیست؛ولی خوندن ۱۰ متن زیر برای کسایی که هنوز به این واقعیت نرسیدند میتونه کمک موثری باشه:
1- نوامبر 2008
رونالدو در گفت و گو با روزنامه "استادو دي سائو پاولو" درباره این سوال که او بهترین بازیکن جهان است یا لیونل مسی اینگونه پاسخ داد: من اولین، دومین و سومین بازیکن برتر جهان هستم هر چند که گزینه های دیگری مثل لیونل مسی وجود دارند. من هر کاری انجام داده ام تا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوم.
2- فوریه2011
رونالدو در گفت و گو با کنال تلویزیونی "انتینا 3" اسپانیا گفت: من بهتر از مسی هستم یا مسی بهتر از من است؟ من به این سوال پاسخ نمی دهم. خود شما بهتر می دانید که چه کسی بهتر است. این کاملا روشن است.
3- نوامبر 2010
رونالدو سه گلی را که لیونل مسی در دیدار برابر آلمریا به ثمر رساند به تمسخر می گیرد. بارسلونا چند روز قبل از ال کلاسیکو با 8 گل آلمریا را در هم کوبید که مسی در این دیدار هت تریک کرد اما واکنش رونالدو درباره هت تریک مسی جالب است" خب چه شده است؟ باید ببینیم که آیا بارسلونا می تواند برابر تیم ما هم هشت گل به ثمر رسند" جالب این است که بارسلونا در آن سال که مورینیو هدایت رئال را برعهده داشت با نتیجه 5 بر صفر در نوکمپ به پیروزی رسید.
4- سبتامبر 2011
رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در زاگرب به مصاف دینامو زاگرب کرواسی رفت. در این دیدار تماشاگران با سردادن نام مسی اعتراض خود را به رونالدو نشان دادند. این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی اینگونه واکنش نشان داد: آنها چنین کاری را می کنند چرا که من ثروتمند،خوش تیپ و بازیکن بزرگی هستم. آنها به من حسادت می کنند.
5- أكتبر 2011
در دیدار برابر تیم ملی فوتبال قبرس بعد از آنکه هواداران نام مسی را صدا زدند رونالدو اینگونه واکنش نشان داد:این کار را افرادی انجام می دهند که غیر طبیعی هستند. کسی که فوتبال را دوست دارد کریستیانو رونالدو را هم دوست دارد.
6- نوامبر 2011
بعد از آنکه رونالدو کفش طلا را دریافت کرد اینگونه واکنش داد: این جایزه را با جایزه های دیگر عوض نمی کنم چرا که این جایزه بر پایه رای دیگران نیست. بهتر است که با مسی در جایزهای که بر پایه آمار است رقابت کنم. در آن هنگام به خوبی پی خواهید برد که چه کسی بهتر است.
7- می 2012
کریستیانو رونالدو در گفت وگویی که با شبکه "CNN" داشت، گفت: من بهتر از لیونل مسی هستم. نمی توان اتومبیل فراری را با پورشه مقایسه کرد"
8-ژانویه 2012
رونالدو بعد از آنکه نام مسی را در ورزشگاه از سوی هواداران تیم ملی فوتبال دانمارک شنید اینگونه واکنش نشان داد: شما می دانید که الان مسی کجاست؟ آیا می دانید؟ او در رقابت های کوپا آمریکا با تیم ملی کشورش ناکام شد و از دور رقابت ها حذف شد. براین باورم که این بسیار بد است. آیا اینطور نیست؟ من خوشحالم که هنوز تیمم از رقابت های یورو 2013 حذف نشده است.
9-- فوریه 2013
رونالدو در سال 2013 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد این در حالی بود که لیونل مسی از سه رای که داشت حاضر نشد رونالدو را انتخاب کند. رونالدو درباره این سوال که چرا مسی به او رای نداد اینگونه واکنش نشان داد: از رای ندادن مسی به من شگفت زده نشدم و اصلا تعجب نکردم چرا که او در سال 2012 هم من را جزو سه بازیکن برتر قرار ندارد. این طبیعی است!
10- آگوست 2014
رونالدو درباره این سوال که آیا لیونل مسی شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 بود،اینگونه پاسخ داد" اگر آنچه را که درباره توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل در ذهن دارم بر زبان آورم بدون شک زندانی می شود"
منبع:www.afghanistan.shafaqna.com
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.