پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیندگان بارسلونا در هر پست

زمان ارسال : جمعه 8 شهریور 1398
پست : دروازه بان
ایناکی پنا ، دروازه بان ۲۰ ساله ای که هم اکنون دروازه بان ۳ تیم است و عملکرد درخشانی در تیم بی است و از ویژگی هایش به قهار بودن در گرفتن ضربات پنالتی و سیو هایی که غیر قابل تصور در شرایط سخت و سرعت بالا و قدرت پرش زیادی دارد اشاره کرد.
لازار کارویچ ، دروازه بان ۲۰ ساله ای که بارسلونا در رقابت با بایرن موفق به جذب این بازیکن شد و دروازه بسیار خوبی است و ویژگی های یک دروازه بان کامل را دارد و به احتمال زیاد آینده درخشانی خواهد داشت.
_____________________________________________________________
پست : دفاع وسط
ژان کلیر تودیبو ، دفاع ۱۹ ساله ای در تابستان گذشته به صورت رایگان به بارسلونا پیوست و در فصل گذشته ۲ بازی رسمی برای بارسلونا انجام داد و عملکرد خوبی داشت. از ویژگی های او به قدرت بدنی بالا ، توپ گیری ، تکل زدن ، بازیسازی اشاره کرد.
کلمنت لنگله ، او ۲۴ ساله است و همه می دانند که او یک مدافع بسیار خوب است و او آینده بارسلونا در دفاع است که در فصل قبل این را اثبات کرد.
ساموئل اومتیتی ، او ۲۴ ساله است و یکی از معدود خرید های خوب بارسلونا در خط دفاعی است که توانست خود را اثبات کند ، و در دو فصل گذشته خود را اثبات کرد ولی در فصل گذشته مصدومیت اجازه خود نمایی را به او نداد.
چومی ، او ۱۹ ساله است و در فصل گذشته برای بارسلونا دو بازی انجام داد و عملکرد خوبی نداشت ولی در بارسا بی عملکرد خوبی داشت ، آینده خوبی برای او پیش بینی میشود.
_____________________________________________________________
پست : دفاع راست
نلسون سمدو ، او ۲۴ ساله است و سبک بازیش شبیه به دنی آلوز است و در دو فصل گذشته با اینکه پاس گل نداد ولی عملکرد خوبی داشت و امسال موفق شد اولین پاس گل را ارسال کند و برایش آینده خوبی پیش بینی می شود.
موسی واگوئه ، او ۱۹ ساله است و در فصل گذشته ۲ بازی انجام داد و عملکر خوبی داشت و صد در صد او یکی از بهترین های بارسلونا خواهد شد.
_____________________________________________________________
پست : دفاع چپ
جونیور فریپو ، او با ۱۸ میلیون یورو به بارسا پیوست و ۲۲ ساله است و او جانشین به حق آلبا است و او میل هجومی زیادی نیز دارد. بارسلونا به او امید زیادی دارد و برای بتیس عملکرد بسیار خوبی داشت. او جانشین آلبا است.
خوان میراندا ، او ۱۹ ساله و شاید دو سال بعد وقتی به بارسلونا برگردد جانشین فریپو شود ،او به احتمال زیاد یکی از بهترین ها شاید چند سال آینده شود و در جام جهانی زیر ۱۹ سال خود را نشان داد.
_____________________________________________________________
پست : هافبک
فرنکی دی یانگ ، او بهترین هافبک جوان است و بارسلونا خوش شانس بود که او خرید و صد در صد اینیستا جدید خواهد بود و همه می دانند که او موفق خواهد شد و در چند سال آینده او بهترین هافبک خواهد شد.
آرتور ،او هم به مانند دی یانگ چند سال آینده به یکی از بهترین هافبک ها خواهد شد و در سال های آینده یکی از بهترین ها خواهد شد و حتی ژاوی از او نیز تعریف کرده و او بازیسازی خوبی دارد و قدرت حفظ توپی خواهد شد.
ریکی پویگ،حرفی در مورد او نیست او صد در صد یکی از بهترین هافبک ها خواهد شد و او خود از همین الان که ۲۰ ساله خود را نشان چه در فصل قبل چه در پیش فصل که از همین الان او خط هافبک رویایی را با دی یانگ و آرتور خواهد ساخت.
کارلس آلنا، او ۲۱ ساله است و کاملا او نشان داده که خون لاماسیایی را رگ هایش در جریان است و در بازی های فصل گذشته و کوپا خود را نشان داده و به احتمال زیاد او به یکی از هافبک خوب تبدیل خواهد شد.
اوریول بوسکتس، او ۲۰ ساله است و در چند سال آینده شاید بهترین هافبک دفاعی دنیا خواهد شد و او آنقدر خوب است که پپ گواردیولا برای سیتی او را می خواست که او نرفت او این قرضی به توئنته رفت و شاید عالی خواهد شد در توئنته و در سال های نچندان دور بهترن هافبک دفاعی خواهد شد.
فران سارساندراس، او کاپیتان بارسا بی است و ۲۰ ساله است و در و چند سال آینده نام او را بیشتر از الان خواهیم شنید و با عملکرد خوبش در بارسا به بتواند به تیم اصلی برسد و بهترین ها شود و صد در صد یکی از بهترین ها خواهد شد.
_____________________________________________________________
پست : وینگ راست
عثمان دمبله،شاید بی نظمی ها او باعث شده که او خیلی ها امید را از قطع کرده باشند ولی اگر او بتواند سبک زندگی خود حرفه ای کند و بدنسازی بهتری و ریکاوری بهتری داشته باشد می تواند جزو بهترین ها شود.
کارلس پرز،او در این فصل خود را مقابل بتیس نشان داده و عالی بوده و در پیش فصل هم مقابل کوبه خود را نشان داد و البته در فصل گذشته در بارسا بی توانست ۹ گل به ثمر برساند تا امید به او فوق العاده زیاد شود.
_____________________________________________________________
پست: وینگ چپ
آنسو فاتی،او با ۱۶ سال برابر بتیس بازی کرد و در همین ۱۲ دقیقه خود را نشان داد و در بارسلونا بی تنها با ۱۶ سال دعوت شد و او آنقدر خوب است که مربی اش در جووینل ای یعنی آلوز نیز از او تعریف کرد.
هیروکی آبه،او از کاشیما با ۱ میلیون یورو پیوست و قرار بود که در پیش فصل بازی کند که مصدوم شد ولی در بازی برای بارسلونا بی موفق به گلزنی شد و نشان داد کمی از تاکه فوسو کوبو ندارد و او بهترین بازیکن لیگ ژاپن شد.
_____________________________________________________________
پست:نوک
آبل رویز،او شاید با استعتدادترین مهاجم نوک بارسلونا بی باشد که در جام جهانی های زیر ۱۷ و ۱۹ خود را نشان داد و عالی ترین مهاجم نوک در بارسلونا بی است و در بازی اول فصل هم خود را نشان داد و نوک آینده بارسلونا است.
گابریل نواس،او از سائوپائلو به بارسلونا پیوست و شاید او بتواند در آینده ای نچندان دور خود را ذخیره آبل روییز کند و می تواند خود را نشان دهد در این فصل ولی در غیر این صورت او دوباره به برزیل بر خواهد گشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.