پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل بر دوئل کونته و پپ

زمان ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395
چلسی کونته؛ آماده‌ترین تیم این روزهای اروپا


وقتی آل‌پاچینو در فیلم «پدر خوانده» با سیسیلی‌های ایتالیا، بی‌رحمی در اوج کیاست را به رخ جهان نشان داد فکرش را نمی‌کرد، در سال 2016 این واقعه دوباره تکرار شود.

آنتونیو کونته شهر منچستر را طی 2 بازی در 6 هفته با خاک یکسان کرد. هواداران یونایتد وقتی شکست 4-0 را در ورزشگاه استمفورد لندن تحمل کردند چشم امیدشان تنها برای انتقام به 3 دسامبر دوخته شده بود.

ورزشگاه «اتحاد» مملو از تماشگر شهر منچستر بود. آنها به مربی خود اطمینان داشته و بر این باور بودند که دوئل امشب، تاکتیکی‌ترین مسابقه فوتبال خواهد بود.

آخر چه کسی در فوتبال پیدا می‌شود که متفکرتر از مربی اسپانیایی باشد؟

به نظر کارشناسان، سیتی خوب کار کرد اما رویارویی با آبی‌پوش‌های لندنی کار بسیار سختی است. گل به خودی کیهیل، نتیجه فشار خوب و حمله‌های کم تعداد پپ را داد. اما در نیمه دوم که تخصص مربی ایتالیایی است شرایط و روحیه‌ها تغییر کرد.

طرفداران معتقد بوده که اگر دی‌بروین دروازه‌خالی را باز می‌کرد هیچ وقت اسکوربورد ورزشگاه در پایان بازی، نتیجه تحقیر آمیز 3-1 را نشان نمی‌داد. لندن توسط ستاره‌هایی مثل دیوید لوییس، ویلیان، ازارد و کاستا غرق در شادی شد تا چلسی با اقتدار کامل صدرنشین جزیره شود.


فابرگاس پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی کار را با ترکیب اصلی آغاز کرد. نبود «نمانیا ماتیچ» به چشم نیامد و هافبک طراح اسپانیایی زمینه‌ساز گل کاستا نیز شد.

مهاجم اسپانیایی بیش از هر فرد دیگری در این فصل 16 گل(11 گل و 5 پاس گل) تاثیر مستقیم داشته است.

لندن پس از سال 2004 در اوایل دوره مورینیو تاکتیک «ضد حمله» را به خوبی مشاهده کرد. درخشش ازارد که عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر انگلیس را به نام خود ثبت کرده باعث شد تا مطبوعات این گونه تیتر بزنند:« چلسی به کمک یارانش به هیولا تبدیل شده است»

انگولو کانته نشان داد که مهره اصلی رانیری در قهرمانی فصل پیش لستر بوده است. این هافبک دفاعی فرانسوی با 221 تکل و 195 بار توپ‌گیری بهترین ستاره در میانه میدان است.

از آوریل 2007 آبی‌پوش‌ها تاکنون 8 بازی متوالی نبرده‌ و این‌گونه حتی دوره اول مورینیو در بازگشت به خانه موفق ظاهر نشده است.


اینجا جزیره است آقای گواردیولا !


مطبوعات بی‌رحم انگلیس دست از سر پپ برنخواهند داشت حالا که با صدر 5 امتیاز فاصله پیدا کرده است. 2 اخراجی در ثانیه‌های پایانی فشار بیش از حد تیم را به وضوح نشان داد.

به گفته کارشناسان این تیم در ژانویه قطعا به تقویت نیاز خواهد داشت. گابریل خسوس تنها جوانی است که تا این لحظه به اتحاد می‌پیوندد اما مشکل تیم کجاست؟

در 15 بازی گذشته در کل رقابت‌ها این تیم تنها در یک بازی «کلین شیت» کرده است. مصدومیت کمپانی کاملا به چشم آمده و «اوتامندی» و «استونز» عملکردی پر افت و خیز و سینوسی از خود نشان می‌دهند.

جو هارت در آغاز هدایت مربی اسپانیایی نیمکت نشین شد و سرانجام به تورینوی ایتالیا پیوست. خرید پر سر و صدای «کلودیو براوو» از بارسلونا هیچگاه نتیجه خود را نشان نداده و این دروازه‌بان در فشار بسیار بالایی قرار دارد.

تا هفته چهاردهم 46 تغییر در ترکیب اصلی سیتی بیش از هر تیم دیگری انجام شده است. 56 درصد مالکیت،12 شانس گل‌زنی، 15 شوت و 36 سانتر به دروازه نشان می‌دهد در حمله سیتیزن‌ها چیزی کم ندارند.

منچستر با کلی امید گواردیولا را آورده است و باید دید این مربی اسپانیایی در انتها چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.