پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو به بازی با اژاکس نمیرسد

زمان ارسال : دوشنبه 12 فروردین 1398
آلگری: رسیدن رونالدو به بازی آژاکس دشوار است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کالیاری می‌گوید کریستیانو رونالدوی مصدوم برای رسیدن به بازی رفت یووه مقابل آژاکس کار سختی در پیش دارد

کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس که در وقفه بازی‌های ملی، در دیدار تیم ملی کشورش پرتغال مقابل صربستان که با تساوی 1-1 به پایان رسید از ناحیه ران پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود بنا به اظهارات مکس آلگری، سرمربی او در یوونتوس، به احتمال قوی به بازی رفت یووه مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

آلگری که در آستانه دیدار فردای یووه مقابل کالیاری در سری آ با خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت تیم او با وجود دو بازی مقابل کالیاری و آث میلان، به شدت روی دیدار رفت با آژاکس آمستردام در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز شده که چهارشنبه هفته آینده در آمستردام برگزار خواهد شد.

سرمربی یوونتوس در مورد کریستیانو رونالدو گفت او باید برای رسیدن به دیدار با آژاکس سخت مبارزه کند. آلگری در این باره گفت:" کریستیانو برای بازگشت به تیم در حال تلاش است. ما امیدواریم او برای بازی با آژاکس آماده شود ولی این خیلی دشوار است".

آلگری در ادامه افزود:" نتیجه معاینات امروز رونالدو خیلی بهتر بوده. وضعیت پای او خیلی بهتر شده است. هنوز 9 روز تا بازی با آژاکس فرصت داریم. کریستیانو دارد آنچه از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد. در این شرایط همه باید محتاط باشیم و در هر مرحله معایب و مزایای اقدامات ممکن را به دقت بررسی کنیم".

از رونالدو عکس نداشتم که حالتون بد نشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.