پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پنالدو:مسی اگر اهل چالش است به ایتالیا بیاید!!!!!!

زمان ارسال : دوشنبه 19 آذر 1397
کریستیانو رونالدو که این روزها در ایتالیا دوران خوبی را سپری می‌کند، به فوق ستاره بارسلونا توصیه می کند، اگر اهل چالش است به ایتالیا بیاید. در بخش دوم صحبت‌های کریستیانو رونالدو با گاتزتا دلو اسپورت، ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید:

اخیرا خواندم که شما از آمدن بیل، آسنسیو، هامس رودریگز به یوونتوس می گویید، اما صادقانه می گویم این تیم نیازی به هیچ بازیکن دیگری ندارد. اگرچه باید در این مورد با آنیلی صحبت کنید. نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد، اما مارسلو بازیکن قدرتمندی است و فکر می کنم همیشه در یوونتوس درها به روی بازیکنان بزرگ باز است و مارسلو هم قطعا یکی از آن ها است.

رونالدو درباره شرطبندی با سرمربی یوونتوس گفت:

نه من با الگری روی هیچ چیزی شرطبندی نکرده ام، فقط با دیبالا، مانژوکیچ و خدیرا که البته 99 درصد مواقع هم برنده شده ام، آن هم بر سر چند یورو پول و یک بطری آبجو. یک کلکسیون در رختکن دارم 200-300 یورو و سه بطری آبجو در آن دارم!

رونالدو درباره اینکه دلتنگ رقابت با لیونل مسی است، گفت:

فکر می‌کنم این مسی است که دلتنگ من شده باشد. من در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا بازی کرده ام و برای تیم ملی پرتغال هم بازی کرده ام، اما مسی همچنان در اسپانیا بازی می کند. شاید او بیشتر به من نیاز دارد. برای من، زندگی یک چالش است و دوست دارم که مردم را خوشحال کنم. دوست دارم روزی او هم به ایتالیا بیاید. امیدوارم او هم مانند من اهل چالش باشد و به ایتالیا بیاید، اما اگر در بارسلونا خوشحال است، به تصمیمش باید احترام بگذاریم. مسی بازیکن فوق العاده ای است، اما من اینجا دلتنگ چیزی نیستم، این زندگی جدید من است و از آن لذت می برم.

اخه یکی نیست بگه سبک مغز تو کی هستی که مسی رو به چالش دعوت میکنی برو تو اون لیگ تخمیت خوش باش مسی مثل تو آدم فروش نیست


الان بهم خبر رسید رونالدو کامیون حاوی مواد مورد نیازشو از مارادونا و پله تحویل گرفته!!!!!!!!!!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.