پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارترا:وینیسیوس جونیور سه بار مرا حرامزاده خطاب کرد او دائما خودش را زمین می انداخت!!!

زمان ارسال : دوشنبه 24 دی 1397
توهین به مادر مدافع بتیس، او را رنجیده خاطر ساخته است.

طرفداری- به گفته مارک بارترا، وینیسیوس جونیور در جریان بازی شب گذشته رئال بتیس و رئال مادرید، بارها به مدافع سابق بارسلونا توهین کرده است.
به گزارش سایت گل، سرخیو کانالس با پاسخ دادن گل لوکا مودریچ، حساب کار را برابر کرد تا این که دنی سبایوس در آخرین دقایق برتری را به اردوی لوس بلانکوس آورد. در اواخر بازی، وینیسیوس جونیور بابت تکل‌های محکم بارترا معترض بود و همین به درگیری دو بازیکن و مداخله داور بازی منجر شد. پس از بازی، بارترا از توهین‌های جوان ۱۸ ساله رئال مادرید به مادرش گفت:

بارها به او گفتم باید بلند شود چون دائما نقش بر زمین می‌شد و او در واکنش به من بی احترامی کرد. سه بار مرا حرامزاده خطاب کرد و به مادرم اشاره داشت. خیلی جوان است و باید چیزهای زیادی از هم تیمی‌هایش در رئال مادرید که آن‌ها را می‌شناسم، یاد بگیرد.

افرادی که میگن ستین باخت از دوتا پنالتی که هرناندز برای بتیس نگرفت بگم یا از گاو بازی رعالیا که مودریچ یا راموس اخراج نشدن؟ یا از گل رئال که قبلش افساید شده بود و هرناندز اعلامش نکرد بگم؟ یا از مصدومیت بعضی بازیکنای کلیدی بتیس مثل فیرپو که سیتی و همین رئال دنبالشن بگم؟ کم پیش میاد رئال از اول تا اخر بازی تو قوطی باشه ولی این بازی بتیس کردش تو قوطی عیب بتیس بیشتر دفاعاشه غیر از بارترا دفاعای درست درمونی برای این بازی نداشت و گل خوردنشون تقصیر دفاعاشون بود من کل بازی رو نگاه کردم بتیس خیلی خیلی قشنگ بازی کرد واقعا حس کردم دارم بازی بارسا رو میبینم منتها اشتباهات فاحش داوری این بازیو یه گند کشوند! وینیسیوس انگشت بهش میخورد میخورد زمین.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.