پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرلاند مندی:عملکردم در بازی با بارسلونا میتواند مرا بر سر زبان ها بیندازد!!!!!!!

زمان ارسال : چهارشنبه 10 بهمن 1397
فرلاند مندی یکی از دفاع چپ‌هایی است که بارسا آنها را زیر نظر دارد. اگر عملکرد او مقابل بارسا خوب باشد و آبی اناری‌ها در تابستان تصمیم بگیرند ذخیره‌ای برای آلبا به خدمت بگیرند، شاید او فصل آینده در نیوکمپ توپ بزند.
طرفداری - فرلاند مندی، دفاع چپ فرانسوی المپیک لیون برنامه ویژه‌ای برای درخشش در بازی مقابل بارسلونا دارد.
فرانسه به جز بنجامین مندی، یک مندی دیگر در دفاع چپ هم دارد. نام کوچک او فرلاند است و البته هیچ نسبیتی با مدافع فرانسوی منچسترسیتی هم ندارد. فرلاند در لیون بازی می‌کند و یکی از پدیده‌های لوشامپیونه محسوب می‌شود. حضور در باشگاه بازیکن‌سازی چون لیون باعث شده تا او شانس خوبی برای انتقال به یک تیم بزرگ‌تر در آینده داشته باشد. بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که او را دنبال می‌کند و دست بر قضا چند روز دیگر باید مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.
به گزارش موندو دپورتیوو، مندی در گفتگو با فرانس فوتبال می‌گوید:
آیا عملکرد خوبم مقابل بارسا می‌تواند درهای زیادی به روی آینده‌ام باز کند؟ نکته خوبی بود! با این حال اکنون نمی‌خواهم به آینده فکر کنم. این دست بازی‌ها مثل بازی مقابل بارسلونا می‌تواند مرا معروف کند و سر زبان‌ها بیندازد. از طرفی باعث می‌شود تا بدانم در چه سطحی هستم.
گفتنی است فرلاند امسال 27 بار در ترکیب لیون به میدان رفته و آمار 3 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است. او به خصوص مقابل منچسترسیتی نمایش بسیار خوبی داشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.