پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنی آلوز:سبک بازی بارسلونا در حال تغییر است!!!!

زمان ارسال : شنبه 21 اردیبهشت 1398
بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا طی سه فصل، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شدند و این در حالی بود که اکثر بازیکنان این تیم، از آکادمی باشگاه رشد کرده بودند. با مسن شدن آن نسل، کاتالان ها اخیر خرید های گران قیمتی انجام می دهند تا تیم افت نکند. دنی آلوز در گفتگو با ESPN در مورد مسائل جالبی صحبت کرد.

آیا بارسلونا سبک خود را از دست داده است؟

به نوعی با این موافقم. وقتی می بینم بارسلونا حالا در بازار در حال خرید بازیکنان است، این حس را دارید که آنها کمی در حال تغییر فلسفه خود هستند. بارسا همیشه بازیکنان را خودش رشد می داد. آنها سبک خود را تغییر نمی دادند بلکه بازیکنانی را برای پست های خاص خریداری می کردند. حالا احساس می شود آنها خریدهای زیادی در بازار انجام می دهند. البته انتقاد کردن پس از حذف، آسان است. می دانید بارسا هنوز به مالکیت توپ اهمیت می دهد و پاس های خوبی می دهد. مهم نیست چه کسی به تیم بیاید و چه کسی برود. این هویت آنهاست.

فلسفه آنها درون زمین قرار نیست تغییر کند اما وقتی بحث بازار باشد، تغییراتی انجام شده است. این اتفاق در فوتبال رخ می دهد. اگر آنها سه گانه می گرفتند، کسی در این مورد صحبت نمی کرد. در 10-11 سال اخیر، بارسا خیلی زیاد در لیگ قهرمان شده است و رئال مادرید در این زمینه موفق نبوده است. با این حال، مردم از رئال مادرید دفاع می کنند چون موفقیت آنها در لیگ قهرمانان بوده است. وقتی مادرید از لیگ قهرمانان حذف می شود، مثل این است که: "هی، آنها سال های زیادی در لیگ قهرمان نشده اند" اما هیچکس در این مورد صحبت نمی کند. بنابراین وقتی دقیقا پس از حذف بارسا مقابل یک حریف واقعا قدرتمند مثل لیورپول، انتقاد انجام می شود، به نظر کمی سودجویانه است.

لیونل مسی با وجود درخشش در بازی رفت مقابل لیورپول، در بازی برگشت کم فروغ بود و مورد انتقاد قرار گرفت. آلوز در دفاع از او گفت:

پس از بازی رفت، همه می گفتند او از سیاره دیگری است. آدم فضایی است اما بعد از حذف از او انتقاد می کنند. من هنوز فکر می کنم مسی در فوتبال دور از دسترس است. او کارهای زیادی در فوتبال انجام داده است. حتی اگر همه چیز خوب پیش نرود، لئو همیشه خوب کار می کند. این یک تیم ورزشی است و هر کس در آن مسئولیت دارد. وقتی تیم نتیجه می گیرد، کریستیانو، مسی و نیمار در صفحه اصلی روزنامه ها قرار می گیرند و وقتی هم تیم شکست می خورد، آنها را در روزنامه ها نشان می دهند. مثلا کسی تیتر نمی زند: "حذف" و بعد عکس مرا روی صفحه اصلی روزنامه بگذارد اما همه بازیکنان بخشی از این حذف هستند. بنابراین، خوب یا بد، آنها هستند که در صفحه اصلی روزنامه هستند. وقتی بحث بر سر فوتبال باشد، من فکر نمی کنم بتوانید از مسی بد بگویید.



آلوز در مورد کوتینیو که انتقادات زیادی از عملکرد او در بارسلونا وجود دارد، گفت:

فکر می کنم او کیفیت بالایی دارد اما در بارسا، به چیزهای بیشتری نیاز دارید. باید درک کنید، بارسا چه باشگاهی است. فکر می کنم کوتینیو در حال سپری کردن این دوران است اما مردم عملکرد خوب فوری می خواهند. برای بعضی ها این پروسه زود انجام می شود و خیلی ها به زمان نیاز دارند. باید این زمان را سپری کنید.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.