پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تفاوت را احساس کنید

زمان ارسال : یکشنبه 24 دی 1396
به نقل از ورزش 11
در حالی که لیونل مسی را عصای دست ارنستو والورده در فصل جاری می نامند، کریستیانو رونالدو به همان نسبت باعث و بانی روزهای تاریک رئال مادرید بوده است.
کریستیانو رونالدو همان بازیکنی است که در ماه های گذشته توانست توپ طلا سال 2017 و عنوان مرد سال فیفا را با افتخار و لبخند خاص خود در دست بگیرد و برتری خود را به جهان فوتبال دیکته کند، چه بر سر او در رئال مادرید آمده است که امروز طعنه های بلوگرانا ها به تمسخر و رقابتش با پائولینیو را می شنویم؟



لیونل مسی چطور؟ او نیز همان بازیکنی است که همیشه بود! او هم شکست های تلخی را در کارنامه دارد، او نیز روزهای بدی را داشته است، اما آیا او در حد و اندازه های رونالدو پرتغالی ضعیف ظاهر شده بود؟ مسی در مواقع اضطراری آیا عملکرد کریستیانو را دارد؟






تفاوت این دو ابر ستاره بسیار زیاد است، مسی می داند تیمش به چه نیاز دارد و خود را همانند یک آچار فرانسه در اختیار آبی اناری ها قرار می دهد و بی مهابا برای موفقیت و نتیجه تیمش به سوی دروازه حریف می تازد، اما رونالدو از همان ابتدا هم بازیکنی با خصوصیات اخلاقی خاص بود که پس از عملکرد بد هم تیمی هایش قافیه را سریعا می باخت و به غر زدن در زمین بازی می پرداخت!



در این شرایط حتی اگر شانس کوچکی برای موفقیت باشد؛ رونالدو قطعا آن را از دست خواهد داد، چرا که او شکست را می پذیرد، اما مسی هرگز شکست را نخواهد پذیرفت! چرا که او معتقد است زمانی شکست را خواهد پذیرفت که زمان مرگش فرا رسیده باشد.





می توان به سادگی در قابت تصویر تلویزیون ها دید که کریستیانو رونالدو در روزهای تاریک رئال مادرید تنها یک نظاره گر است، نظاره گری که پس از عدم موفقیت تیمش او نیز همانند آنها به یک بازیکن درجه 3 و 4 تبدیل می شود، اما در هزاران کیلومتر دورتر از سانتیاگو برنابئو، شماره 10 سرشناسی را می بینیم که در روزهای بد تیمش، شخصیت بسیار بزرگی را از خود ارائه می دهد! برای همین است که یک نیوکمپ با هزاران صدا فریاد می زند: لیونل مسی!






مسی در فصل 2017/18 تحقیر آمیز ترین شکست ممکن را برای کریستیانو رونالدو رقم می زند، این یک پیش بینی نیست، این یک حقیقت است که در حال رخ دادن می باشد، مسی بارسلونا را با بیشترین اختلاف امتیاز ممکن قهرمان لالیگا خواهد کرد و خود نیز جایزه پیچیچی را بدست می آورد، توپ طلا را با لیاقت تمام و کمال بالای سر خواهد برد و امید ها را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در بارسلونا افزایش خواهد داد، فیفا را مجاب به انتخاب نامش برای تصاحب مرد سال فوتبال جهان خواهد کرد تا در نهایت کریستیانو رونالدو در حالی که بر روی کاناپه خانه اش دراز کشیده، به گذشته ای که به سادگی از دست داد بیاندیشد! تفاوت در نام نیست، در باشگاه ها نیست، در استعداد هاست!
بعدا من نمی دونم متر و معیار فیفا وفرانس فوتبال چیه که رونالدو رو چند سال به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می کنند
چند سال دیگه یه رسوایی ای پیش میاد که چند توپ طلای مسی رو دزدیدند و به ناحق به دیگران دادند
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.