پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قسمت آخر( آخرشو از دست ندین )

زمان ارسال : دوشنبه 5 تیر 1396
هالیلوویچ باید دوران بازیگری موفقیت‌آمیزی داشته باشد چرا که او همه آن‌چه برای این مسئله نیاز است را در اختیار دارد، اما شرابط طوری پیش رفت که شاید بهترین شانس او برای رسیدن به این نکته از دست رفته باشد. برخی در توانایی‌هایی او در هنگام رسیدنش به بارسا شک داشتند، اما محیط در باشگاه‌هایی مانند بارسلونا به سرعت تغییر می‌کند و او در لحظه‌ای رسید که لحظه‌ی او نبود.

اگر او چند ماه زودتر می‌رسید، و یا اصلاً در ابتدای فصل 2016/17، که انریکه پروژه بازسازی مجدد را آغاز کرده بود، او می‌توانست شانس این را داشته باشد تا تأثیر خود را بگذارد.
او می‌تواند به مادرید نگاه کند تا ببینید زمان‌بندی و محیط چگونه می‌تواند به وضوح بر موفقیت یک بازیکن جوان و جدید تأثیرگذار باشد. کواچیچ، که هم‌تیمی او در دیناموزاگرب بود و در سال 2015 به رئال مادرید پیوست، جایگاهی هرچند کوچک، برای خود در این تیم یافته است.

ضمانت‌ها به طرز بی‌رحمانه‌ای کم‌اند و انتظارات بسیار بالا، تا حدی که حتی بهترین‌ها و آینده‌دارترین‌ها هم در زیر این فشار دچار مشکل می‌شوند. نکته قابل توجه در مورد هالیلوویچ این است که، اگر همه فاکتورها را در کنار هم در نظر بگیریم، او می‌توانست بخشی از آینده بارسا باشد، اما، حداقل فعلاً، این اتفاق نیفتاده است.

این اخرش بود اما همه میدونن که این پایان ماجرا نیست....
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.