پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

■ فول مچ بازی بارسلونا 5 - 0 رئال مادرید با کیفیت HD

زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
مصطفی جعفری - در اینجا نگاهی داریم به یکی از بازی های تاریخی در الکلاسیکو ها! جایی که تیم فوق العاده پپ گواردیولا در نیوکمپ رئال مادرید مادرید را لــه کرد... .

■ گزارش بازی تاریخی بارسلونا 5 - 0 رئال مادرید ■

■ قوهای سپید مادرید در شرایطی پا به جهنم نوکمپ گذاشته بودند که در چهار دیدار قبلی که گواردیولا هدایت آبی و اناری‌ها را بر عهده داشت، بازنده از زمین خارج شده و این بار امیدوار بودند، با هدایت مورینیو به سریال شکست‌هایشان پایان دهند، اما حتی حضور این مربی متفکر و تاکتیکی روی نیمکت رئال مادرید سودی نبخشید و بارسلونا در پایان با 5 گل جدی ترین رقیبش را از پیش رو برداشت.

■ بارسلونا از نیمه‌ی نخست برتری خود را بر حریف دیکته کرد. 75 درصد مالکیت توپ مقابل تیمی مانند رئال مادرید نشان از برتری تیم میزبان داشت.

■ شاگردان گواردیولا در همان دقایق ابتدایی بازی مزد برتری خود را گرفتند. پاس دقیق اینیستا، ژاوی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا نخستین گل بارسلونا به ثمر برسد.

■ 8 دقیقه بعد حرکت نفوذی داوید ویا زمینه‌ساز گل دوم بارسلونا شد. پدرو در دهانه‌ی دروازه کار دشواری نداشت و دروازه‌ی خالی را گشود تا نیمه‌ی نخست با برتری 2 بر صفر کاتالانی‌ها به پایان برسد.

■ در نیمه‌ی دوم با وجود این که بارسلونا نتیجه‌ی لازم را گرفته بود باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت. در دقیقه‌ی 55 پاس تودر مسی، ویا را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم پیشین والنسیا توپ را با تور دروازه آشنا کرد.

■ حمله های بارسلونا همچنان ادامه داشت تا در دقیقه‌ی 58 بار دیگر همکاری مسی و ویا تکرار شد و مهاجم استوریایی بارسلونا اختلاف را به عدد 4 رساند!

■ گواردیولا که نتیجه‌ی لازم را کسب کرده بود، بویان و جفرن را به زمین فرستاد و ژاوی و ویا را بیرون کشید، اما این پایان کار نبود!

■ جفرن تازه وارد سانتر ارسالی بویان را به درون دروازه فرستاد تا شکست برای کهکشانی‌ها سنگین تر شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.