پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله؛ محبوبیت روزافزون پسر بد فرانسوی در نوکمپ

زمان ارسال : دوشنبه 12 آذر 1397
به نظر می رسد که هشدار به موقع باشگاه بارسلونا و ارنستو والورده به عثمان دمبله موثر واقع شده است.
بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با دو گل بر ویارئال غلبه کرد و توانست بار دیگر به صدر جدول بازگردد. ستاره بارسا در این بازی عثمان دمبله بود. بازیکنی که کمتر کسی انتظار داشت که به بازیکن برتر زمین تبدیل شود.
پس از دو هفته پرتنش و پرحاشیه به دلیل غیبت در تمرین بارسا که سپس منجر به افشاگری هایی در مورد بی انضباطی های متعدد او در بارسلونا شد، او حتی تا مرز اخراج از بارسا نیز پیش رفت. شایعاتی در مورد فروش او در انتقالات زمستانی هم شنیده شد اما در نهایت سرمربی بارسلونا ترجیح داد که به جای اخراج، فرصتی دیگر به دمبله بدهد. در نهایت همه چیز به یک هشدار جدی ختم شد، هشداری که به نظر موثر واقع شده است.
دمبله در بازی برابر آیندهوون از خوب های بارسا بود و شب گذشته اوج کیفیت خود را مقابل ویارئال نشان داد. ستاره جوان فرانسوی هشت بار اقدام به دریبل زنی کرد که تقریبا نیمی از دریبل های کل بارسا در طول بازی بود(8 از 18).
او هشت بار اقدام به سانتر کرد و با 4 موقعیت سازی و یک پاس گل، دقیقا عملکردی همانند مسی داشت. دمبله پس از راکیتیچ(118) و با 107 پاس، بیش از دیگر بازیکنان بارسا در جریان بازی مشارکت داشت. او بارها از سوی هواداران بارسا در نوکمپ مورد تشویق قرار گرفت و می توان با قاطعیت گفت که بر محبوبیت پسر بد فرانسوی روز به روز افزوده می شود.نمایش دمبله به قدری خوب بود که تحسین والورده را نیز به دنبال داشت.
سرمربی بارسا در پایان در تمجید از دمبله گفت:« بدون شک او یکی از بهترین ها زمین بود. عثمان کیفیت بالایی دارد. دریبل می زند، سرعت بالایی دارد و استارت های انفجاری و شم گلزنی از او یک بازیکن متمایز ساخته است. مهم تر از همه اینکه او بازیکنی شجاع است و امیدوارم به همین روند در بازی های بعدی ادامه دهد. در انتهای بازی کاملا خسته شده بود چرا که در 90 دقیقه بی نهایت دوید.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.