پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا-لگانس؛ قهرمان زمستانی، نیم فصل دوم را با دیداری انتقامی شروع می‌کند

زمان ارسال : یکشنبه 30 دی 1397
قهرمان نیم فصل اول، نیمه دوم فصل را با دیدار مقابل لگانسی شروع می‌کند که یکی از دو باخت صدرنشین را به آنها تحمیل کرد. تیم والورده برای دوباره رساندن اختلاف با اتلتیکو مادرید به 5 امتیاز، نیاز به کسب سه امتیاز دارد و البته باید به تقویم فشرده و دشوار پیش رویش نیز نیم نگاهی داشته باشد.

تیم‌های بارسلونا و لگانس در هفته بیستم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | یکشنبه، 30 دی97 برابر با 20 ژانویه 2019

ساعت | 23:15

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نوکمپ

داور بازی | ده بورگوس مونوئرا

پیش بازی

نیم فصل دوم برای قهرمان زمستانی از فردا شروع می‌شود. تیم والورده مثل فصل گذشته ثبات بیشتری نسبت به دیگر تیم‌ها داشت و هم اکنون با 5 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. بارسا در نیم فصل نخست تنها دو شکست متحمل شد که یکی از آنها در خانه لگانس بود. حریف فردای آنها. لگانس با هدایت پیگرینو فصل را اصلا خوب شروع نکرد اما رفته رفته بهتر و بهتر شد و هم اکنون با 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد. انتظار می‌رود بارسا فردا از سیستم چرخشی استفاده کند چرا که تقویم این تیم هم در هفته‌های قبلی فشرده بود و هم در هفته‌های آتی بسیار طاقت فرساست. بارسا پس از بازی فردا روز چهارشنبه میهمان سویا است؛ یکشنبه میهمان ژیرونا؛ چهارشنبه میزبان سویا و شنبه بعد از آن میزبان والنسیا است. 4 بازی دشوار که احتمالا باعث می‌شود والورده در بازی فردا دست به تغییر بزند. با توجه به کنفرانس ارنستو، احتمالش هست که مسی استراحت کند و مالکوم به میدان برود. بوسکتس درست مثل پیکه، تراشتگن و سرجی روبرتو و سوارز به ترکیب برمی‌گردد اما ترکیب خط میانی و حمله مشخص نیست. دمبله احتمالا در ترکیب می‌ماند و کوتینیو بازی را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

غایبان بازی

میزبان در این دیدار اومتیتی و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. فرمائلن و سمپر هم هنوز مشخص نیست به بازی می‌رسند یا خیر.

میهمان اما غایبان زیادی دارد. شیمانوفسکی، میشل سانتوس، گیدو کاریو و اونای بوستینزا غایبان قطعی لگانس در این بازی هستند.

نتایج پنج بازی آخر دو تیم
بارسلونا-لگانس
2-1
1-3
0-3
1-2
1-5
بهترین بازیکنان دو تیم در لالیگاتیمبهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد)بهترین گلزنبهترین پاسور گلبارسلونامسی (8.62)مسی (17)مسی (10)لگانسکاریو (7.1)کاریو (5)جاناتان سیلوا (3)نکات آماری بازیبارسلونا در 6 بازی اخیرش در لالیگا در هر دو نیمه بازی پیروز میدان بوده است.لگانس در 24 بازی از 25 بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا از کسب پیروزی عاجز بوده است.لگانس در 6 بازی از 8 بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا در گلزنی هم ناکام بوده است.بارسلونا در 5 بازی از 6 بازی اخیرش در لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است.پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکوردبارسلونا2-1لگانس
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.