پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تازه ترین اخبار دی یانگ و دی لیخت

زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
موندو: فرنکی دی یونگ می‌خواهد راهی بارسلونا شود؛ استراتژی پاری سن ژرمن، جذب ده لیخت برای جلب رضایت دی یونگ است
پاری سن ژرمن علی رغم اینکه توسط یوفا تحت بازجویی بابت فیرپلی مالی است، قصد دارد همزمان فرنکی دی یونگ وماتیاس ده لیخت را به خدمت بگیرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علی رغم خیز همه جانبه پی اس جی، در بارسا همچنان این اطمینان خاطر وجود دارد که فرنکی دی یونگ، نیوکمپ را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب خواهد کرد. آنترو هنریکه، مدیرورزشی پاری سن ژرمن پنج شنبه هفته پیش به آمستردام سفر کرد تا کار خرید ده لیخت و دی یونگ را به طور همزمان تمام کند. کاری که بارسا به خاطر ارقام نجومی درخواستی رایولا قصد انجامش را ندارد.
استراتژی پاری سن ژرمن این است که با خرید ده لیخت، به نوعی از روابط صمیمی بین او و دی یونگ استفاده کند تا هافبک هلندی هم راهی پی اس جی شود. در واقع از مدتی پیش مشخص شد که این دو بازیکن تمایل دارند تا جایی که بشود، در آینده هم هم‌تیمی باشند. بنابراین پاریسی‌ها قصد دارند از این حیله استفاده کرده و هر دو استعداد برتر فوتبال هلند را به خدمت بگیرند. پاریسی‌ها برای خرید ده لیخت البته رقیبی چون بایرن مونیخ را در کنارشان دارند. 
پی اس جی از حالا با آژاکس برای پرداخت 75 میلیون یورو رقم درخواستی برای دی یونگ به توافق رسیده است و به دنبال جلب رضایت خود بازیکن است. بارسا از سوی دیگر به حرف فرنکی که به مدیران باشگاه گفته می‌خواهد به نیوکمپ بیاید، اطمینان و باور دارد. بارسا هم مشکلی با پرداخت رقم درخواستی آژاکس ندارد و دستمزد پیشنهادی‌اش هم در راستای خواسته‌های دی یونگ است. آژاکسی‌ها از حالا به دنبال پر کردن جای خالی دی یونگ هستند و روی مریتان شبانی، هافبک آلمانی تیم‌های پایه بایرن مونیخ نظر مثبت دارند.
همزمان بارسا از اقدامات وسیع و همه جانبه پاری سن ژرمن در راه خرید همزمان دی یونگ و ده لیخت متعجب است. خرید هر یک از این دو بازیکن با احتساب دستمزد، مبلغ خرید و کمیسیون‌ها، هزینه سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد و جذب همزمان هر دو بازیکن، نیاز به یک سرمایه گذاری عظیم دارد. حال آنکه پی اس جی در حال حاضر از سوی یوفا تحت بازجویی بابت فیرپلی مالی است و حتی شاید کارش به جریمه مالی برسد.
موندو: بارسلونا به دلایل مالی و البته شخص رایولا، نسبت به خرید ماتیاس ده لیخت سرد شده است
بارسلونا در حال حاضر دست از تلاش برای جذبماتیاس ده لیخت، مدافع 19 ساله آژاکس کشیده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، نه بازیکن درها را به روی بارسلونا بسته و نه بارسا به کلی قید او را زده اما در حال حاضر با شرایط فعلی، بسیار دشوار بتوان ماتیاس ده لیخت را در پیراهن بارسلونا تصور کرد. از علاقه بارسا به جذب این بازیکن کاسته شده است. برخلاف دی یونگ که مسائل ورزشی و فوتبالی را در اولویت قرار داد و سعی کرد تا جای ممکن خواسته‌های مالی‌اش را با پیشنهاد باشگاه تطابق بدهد، ده لیخت در دستان ایجنتش، مینو رایولا است و او هم طبق معمول به دنبال بهترین پیشنهاد مالی است.

برای رایولا فرقی ندارد ده لیخت به یوونتوس می‌رود یا بایرن مونیخ یا پاری سن ژرمن. خواسته او به راه افتادن یک مزایده برای بالا رفتن رقم پیشنهادی به او و بازیکن است. قدم بعدی هم مشخص است: رایولا به پیشنهاد تیمی پاسخ مثبت می‌دهد که بیشترین پول را به ده لیخت و او بدهد. بارسا اما نمی‌خواهد وارد چنین جریان و مزایده‌ای شود. به جز محدودیت‌های مالی، باشگاه نمی‌خواهد بین ده لیخت و دی یونگ در بحث پیشنهاد زیاد فرق بگذارد تا مشکلی بین آنها هم به وجود نیاید. اگر پیشنهاد بهتری به ده لیخت داده شود، آیا دی یونگ با آن کنار می‌آید؟ در بارسلونا از بارتومئو گرفته تا آبیدال و پلانس، پاسخ منفی به این سوال می‌دهند. 

بنابراین اگر ده لیخت در تناقض با ماجراجویی‌های رایولا، تصمیم به ترک آژاکس و پیوستن به بارسلونا بگیرد، با دستمزدی شبیه به دستمزد فرنکی دی یونگ خواهد بود. هافبک آژاکس از پیشنهاد مالی بارسا استقبال کرده و حالا به پیوستن به این تیم نزدیک‌تر از همیشه است. قیمتی که آژاکس برای ده لیخت تعیین کرده نیز مانند دی یونگ، حدود 70 میلیون یورو است. با این حال، سرد شدن علاقه بارسا به ده لیخت دلایل فنی هم دارد.

از نظر مدیران فنی باشگاه، اگرچه این احتمال وجود دارد که دی یونگ از ابتدا به بازیکنی فیکس تبدیل شود اما ده لیخت هنوز بازیکنی چون جرارد پیکه را پیش روی خودش می‌بیند. مدافعی که هنوز 3 سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و همچنان انتخاب اول است. به اعتقاد بارسا، باشگاه در سالیان اخیر با رقم‌های بسیار پایین‌تر، مدافعانی بهتر از ده لیخت به خدمت گرفته است. اومتیتی با تنها 25 و لنگلت با 35 میلیون یورو. بنابراین ده لیخت تنها مدافع راست پای آینده دار فوتبال اروپا نیست و می‌توان بازیکنان دیگری با رقم‌های بسیار معقول و پایین‌تر پیدا و جذب کرد. مدافعی که از شروع فصل 2019/20 در کنار پیکه شروع به یادگیری کند و مشکلی با نیمکت نشینی احتمالی هم نداشته باشد.
مشکل اصلی بارسلونا در قضیه ده لیخت، شخص رایولا است. به جز مسائل مالی، بارسا تقریبا اطمینان دارد او به محض اینکه ببیند ده لیخت در یک یا چند بازی به صورت فیکس بازی نمی‌کند، حاشیه‌سازی خواهد کرد. این هم دلیل دیگری بر سرد شدن علاقه بارسا نسبت به ده لیخت. 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.