پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قوهای سفید در آستانه نبرد با آشیانه دشمن

زمان ارسال : چهارشنبه 24 بهمن 1397
مارکا روز چهارشنبه نوشت: تاریخ فوتبال بارسلونای امروز باید از فوتبال هلند سپاسگزار باشد و امشب رئال مادرید به مصاف آژاکس خواهد رفت؛ تیمی که می توان آن را آشیانه کاتالان ها دانست.
موسیقی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «یوهان کرایوف» آمستردام نواخته خواهد شد؛ جایی که آژاکس باید از قهرمان 13 تورنمنت باشگاهی اروپایی میزبانی کند و «فرانک دی یونگ» مقابل دشمن حتمی آینده خود در ال کلاسیکو ظاهر می شود و «متیوس دی لایت» هم به شکلی خفیف تر چنین ماجرایی را روبروی خود خواهد دید.
کرایوف افسانه ای در سال 1973 به بارسلونا رفت اما در مسیر لنگر انداختن در نیوکمپ در ابتدا از مادرید گذشت؛ در واقع او در سال 1967 در جمع رئالی ها به عنوان استعدادی خاص شناخته می شد.
آبی اناری ها با کرایوف و «یوهان نیسکنز» قرارداد امضا کردند تا نخستین نسخه هلندی این تیم ساخته شود؛ کرایوف اولین عنوان قهرمانی لالیگا را در سال 1973 – 1974 برای کاتالان ها به ارمغان آورد با این حال، آنها در لیگ اروپا مقابل لیدز یونایتد تن به شکست دادند.
در ادامه، یک هلندی دیگر به نام «رونالد کومان» جا پای کرایوف گذاشت و به آبی اناری ها کمک کرد تا نخستین عنوان قهرمانی اروپایی آنها در ومبلی رقم بخورد.

** عصر فن خال
پس از تولد و تخریب تیم رویایی کرایوف، بارسلونا با وابسته ای دیگر به آژاکس یعنی «لوئیس فن خال» بار دیگر قهرمان اسپانیا شد.
فهرست هلندی ها رو به افزایش بود و تمامی آنها هم به آژاکس ختم می شد: وینستون بوگارد، مایکل ریزیگر، برادران دی بوئر، پاتریک کلایورت و مارک اور مارس.

** ریکارد سومین قهرمانی اروپا را با خود به نیوکمپ آورد
یک هلندی دیگر با دی ان ای آژاکس به بارسلونا بازگشت تا در رقابت های اروپایی تاجگذاری کند و این بار «فرانک ریکارد» از روی نیمکت برخاست و سومین قهرمانی اروپایی آبی اناری ها را در پاریس و در برابر آرسنال به ارمغان آورد.

** جاسپر سیلسن و دی یونگ
فهرست هلندی ها در 23 ژانویه سال جاری و پس از امضای قرارداد با «فرانک دی یونگ» بار دیگر شروع به رشد کرد و در صورتی که پس از پیوستن رسمی مهاجم 21 ساله در تابستان، سیلسن همچنان در نیومکمپ ماندگار باشد، آنگاه دی یونگ می تواند به هموطن خود ملحق شود.
این در حالی است که «زلاتان ابراهیموویچ» و «لوئیس سوارز» پیش از پیوستن به آبی اناری ها از آژاکس عبور کرده بودند؛ در واقع زلاتان سوئدی در ایتالیا ستاره شد و مرد اروگوئه ای بارسا مسیر زلاتان را در لیگ برتر جزیره پیمود؛ علاوه بر این، مکسول نیز از طریق باشگاه آمستردامی راهی اروپا شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.