پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت رونالدو به نیوکمپ؛ تداعی گر خاطرات تلخ و شیرین

زمان ارسال : شنبه 27 بهمن 1397
روزنامه مارکای اسپانیا در آستانه بازی امشب تیم های بارسلونا و رئال وایادولید در لالیگا، بازگشت دوباره «رونالدو» به نیوکمپ و زنده شدن خاطرات مرد برزیلی را برای هواداران وفادار بارسا از نظر گذراند.
مارکا روز شنبه نوشت: افسانه فوتبال برزیل که هم اکنون عمده سهامدار حریف پیش روی آبی اناری ها یعنی وایادولید محسوب می شود، دوران خیره کننده ای را در جمع کاتالان ها سپری کرد.
مهاجم درخشان برزیلی که به عنوان یک جوان 20 ساله از پی اس وی آیندهوون پا به نیوکمپ گذاشته بود، با توانایی خارق العاده در گلزنی در مجموع 49 بازی، 47 بار موفق شد برای غول های کاتالان گلزنی کند.
با این حال، وی پیش از کوچ به سن سیرو، تنها یک فصل در بارسلونا ماند اما همان یک فصل به اندازه ای بود تا در ذهن هواداران بارسا جاودان شود.
رونالدو 6 سال بعد بار دیگر به نیوکمپ بازگشت اما این بار با پیراهن رقیب سنتی یعنی رئال مادرید و مطابق معمول، یکی از گل های پیروزی بخش سفیدپوشان را به ثمر رساند.
و حالا پس از 16 سال، او با وضعیتی کاملا متفاوت و به عنوان عمده سهامدار وایادولید، بار دیگر از گیت های نیوکمپ عبور خواهد کرد.
مهاجم سال های دور تیم ملی برزیل با 30 میلیون سرمایه گذاری، 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی را خریداری کرده و اگرچه اولویتش، تلاش برای بقای این تیم در لالیگا است اما «پدیده» فوتبال سلسائو درست مثل روزهای بازی، بسیار بلندپرواز بوده و رویای بزرگی برای تیمش دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.