پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ملودرامی 60 ثانیه ای؛ پپ گواردیولا خم شد تا تکه های قلبش را بردارد،بخش دوم...

زمان ارسال : جمعه 30 فروردین 1398
در بازی مقابل تاتنهام نیز دقیقا چیزی که رخ داد همین بود، ضعف دفاعی سیتی کار دستش داد و کار سیتی به اما اگر رسید و گل یورنته که بسیار مشکوک بود به تیتر خبری تمامی رسانه تبدیل شد. اما اگر دفاع سیتی هم به اندازه خط حمله اش قدرتمند بود شاید این گل نه شکل می گرفت و نه اهمیت زیادی داشت. برای نمونه عملکرد هوگو لوریس را با ادرسون مقایسه کنید، کاپیتان تیم ملی فرانسه و قهرمان جهان که خیلی ها او را دروازه بانی با ثباتی نمی داندند اما در زمان های حساس همیشه تیمش را در بازی نگه داشته است. مهار دیدنی او در بازی فرانسه و اروگوئه روی ضربه سر کاوانی را به یاد آورید یا سیوش در بازی مقابل سیتی از استرلینگ. 
اما در مورد VAR همچنان صحبت ها بالاست. مارک کلاتنبرگ، داور سابق لیگ برتر سابق انگلیس هم شک و تردید در این مورد صحبت کرده است اما نظرش بیشتر بر این است که خطای هندی صورت نگرفته است.

 
اینکه از جهات مختلف چیز های مختلفی به چشم می آید، به ما نشان می دهد که نمی توان خیلی دقیق نظری داد اما شواهدی هم برای مردود کردن گل اسپرز وجود نداشت. من بار ها و بار ها صحنه را از زوایا مختلف دیدم اما 100 درصد نمی توانم بگویم توپ به دست یورنته اصابت داشته است یا نه. اینجا معیار دقیقی برای سنجش هند و اصابت توپ به دست وجود ندارد.

حالا چیزی حدود 8 سال از آخرین قهرمانی پپ در لیگ قهرمانان اروپا گذشته است، از آن زمان تا به حال فوتبال سه گانه خارق العاده زیدان در لیگ قهرمانان، صعود و سقوط منچستریونایتد، تحقیر برزیل به دست آلمان و آلمان به دست کره جنوبی و هزاران رخداد تلخ و شیرین را دیده است. اما چیزی که حتی خود فوتبال هم با چشمانش ندیده بود، اوج و حضیض 60 ثانیه ای بود. پپ گواردیولا دقیقه 93 امیر بود و دقیق 94 تنها یه اسیر.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.