پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با پیشنهادی کمتر از 25 میلیون یورو، سیلسن را به فروش نمی‌رساند

زمان ارسال : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
سیلسن تحت هر شرایطی از بارسلونا جدا نمی‌شود.
. بارسلونا مادامی که پیشنهاد مالی خوبی در حد و اندازه‌های یاسپر سیلسن از راه نرسد، اجازه جدایی به این دروازه بان ارزشمند نخواهد داد.

به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، سیلسن در حالی که هنوز مشغول جشن گرفتن قهرمانی بارسا در لالیگا بود، طی مصاحبه‌ای با رسانه هلندی Ziggo Sport برای چندمین بار از علاقه‌اش به ترک باشگاه و رفتن به تیمی که بتواند هر هفته بازی کند، خبر داد. موضع سیلسن کاملا قابل درک است. برای دروازه بانی 30 ساله و این سطح کیفی، تحمل نیمکت نشینی مداوم در تقریبا تمام طول فصل، کار بسیار دشواری است. سیلسن در 3 فصل اخیر فقط 28 بازی برای بارسلونا انجام داده است. 

البته این موضع سیلسن مدیران بارسلونا را غافلگیر هم نکرد چون باشگاه از ماه‌ها پیش خبر داشت که این دروازه بان همچنان به طور جدی خواهان جدایی است و از شرایطش در تیم راضی نیست. حتی تابستان سال قبل هم این احتمال کاملا وجود داشت که سیلسن از بارسا برود و رابرت فرناندز گزینه جانشینی او را هم تعیین کرده بود: کاستیلز، دروازه بان 26 ساله بلژیکی وولفسبورگ. با این حال اکنون اوضاع نمی‌تواند آن طور که سیلسن می‌خواهد، پیش برود. به دو دلیل.

دلیل اول فنی است. بارسلونا کاملا خبر دارد که در صورت جدایی سیلسن، هیچ دروازه بان هم سطحی در کار نخواهد بود. دروازه بانی که نهایت اطمینان را در غیاب تراشتگن به تیم تزریق می‌کند. دلیل دوم مسائل مالی است. تاکنون هیچ یک از پیشنهادهای رسیده برای سیلسن، حتی نزدیک به ارزش‌های چنین دروازه‌بانی نبوده است. بند آزادسازی سیلسن 60 میلیون یورو است که قطعا فعال نمی‌شود. اما مشکل اینجاست که پیشنهادها حتی به 25 میلیون یورو رقم درخواستی بارسا هم نرسیده است. بارسا با رقمی کمتر از این، سیلسن را نمی‌فروشد حتی اگر او درخواست جدایی هم بدهد. سیلسن تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.