پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

همیشه یه افرادی هستن ضد بارسا و برا خودشیرینی همینجور الکی یه زری برا خودشون بزنن

زمان ارسال : پنجشنبه 22 شهریور 1397
رئال مادرید با زین الدین زیدان موفق شد سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود اما در تابستان، زیدان استعفا داد و کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست. الساندرو دل پیرو در ادامه گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

هرچند نقش مربیان در قهرمانی ها بیشتر از بازیکنان است اما فکر نمی کنم هیچ مربی ای در لیگ قهرمانان مهم تر از کریستیانو رونالدو باشد. هر چند زیزو کار خارق العاده ای انجام داد و فراتر از همه انتظارات ظاهر شد.

دل پیرو همچنین در مورد شانس های قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان گفت:

با وجود جدایی کریستیانو رونالدو، به طور واضح باز هم رئال مادرید مدعی اول کسب لیگ قهرمانان است زیرا آنها قهرمان سه دوره اخیر این رقابت ها هستند. مدعیان ردیف دوم، یووه، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هستند. در ردیف سوم هم بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول حضور دارند. امیدوارم تمام تیم های ایتالیایی از گروهشان صعود کنند. چنین چیزی شدنی است اما اگر بخواهیم بیشتر واقع گرا باشیم، می توان گفت سه تیم ایتالیایی می توانند صعود کنند و یکی از آنها به لیگ اروپا برود. گروه ناپولی واقعا سخت است.



ناپولی با ساری در سری آ خیلی بهتر از اروپا کار کرد و آیا آنها با آنچلوتی در اروپا هم موفق خواهند بود؟

آنچلوتی یک مربی درجه یک در سطح اروپا است. او با خودش ذهنیت پیروز و دانش به تیم می آورد اما عادلانه نیست مائوریتزیو ساری را به خاطر تفاوت نتایج تیم در ایتالیا و اروپا مقصر بدانیم. این بخشی از پیمودن یک مسیر است و حالا کارلتو می تواند سطح بعدی پیشرفت را به تیم اضافه کند.

دل پیرو همچنین در مورد رم گفت:

آنها می توانند دوباره همه را در اروپا غافلگیر کنند. آنها با ذهنیت ایتالیایی، حالا قدرت خود را در اروپا نشان داده اند.

کدام تیم ایتالیایی، رقیب اصلی یوونتوس است؟

هنوز برای گفتن آن زود است. من میلان را در بین مدعیان قهرمانی قرار نمی دهم زیرا فکر می کنم هنوز آماده چنین کار بزرگی نیستند اما میلان را دوست دارم. مالدینی دوست من است. او انسان فوق العاده ای است. بازگشت او به فوتبال نه تنها برای میلان بلکه برای کل فوتبال ایتالیا سودآور است.

دل پیرو همچنین در مورد جدایی اش از یوونتوس گفت:

وقتی یووه را ترک کردم، شانس این را داشتم که به سلتیک بپیوندم اما پیشنهاد آنها را رد کردم زیرا نمی خواستم در اروپا برای تیم دیگری به جز یووه بازی کنم. فکر می کنم همان فصل یووه و سلتیک در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و خوشبختانه من در سلتیک نبودم!

اما جیجی بوفون در شرایطی مشابه با دل پیرو، به پاری سن ژرمن پیوست و امکان رویارویی او با یوونتوس وجود دارد. دل پیرو در این مورد به شوخی گفت:

اگر چنین اتفاقی بیفتد، مشکل جیجی است...شوخی می کنم! من بازی های جیجی را در پاریس دنبال می کنم اما اگر مقابل یوونتوس قرار بگیرند، نمی توانم او را حمایت کنم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.